זה פעם שנייה שהוא אצלנו והוא עשה עבודה מצוינת! הוא עמד בלוח הזמנים וגם העבודה שלו הייתה נקייה. באמת יוצא מן הכלל :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צחי ר. בית יצחק-שער חפר.
משוב: 03/07/2016
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת בבית פרטי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! מקצועי, אמין והגון לגמרי. זיהינו את הבעיה יחד והוא טיפל בה. הוא קבע איתי שעה ואפילו הקדים בכמה דקות :)
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב ב. נתניה.
משוב: 16/05/2016
תיאור השירות:
החלפת צנרת אינסטלציה בבית והתקנת קרמיקה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין מכל הבחינות. הוא מקצועי, נחמד והגיע בזמן. הוא עשה את העבודה וגבה מחיר בסדר לפני מה שאני מבין. אני ממליץ עליו וכבר המלצתי עליו לאחרים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאן ק. נתניה.
משוב: 09/03/2015
תיאור השירות:
החלפת צנרת בדירה, ביצוע ריצוף במטבח, שיפוץ כולל של חדר שרותים ואמבטיה כולל החלפת כלים סניטריים וקרמיקה.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד מהיחס, מהדייקנות ומאיכות העבודה. הוא עומד בזמנים וקשוב ללקוח. ביצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרי אייל, נתניה.
משוב: 12/08/2014
תיאור השירות:
החלפת צנרת של הבית כלל ריצוף מחדש.
חוות דעת:
הוא עבד בצורה מעולה. הוא בן אדם מקצועי וישר. הוא עובד נקי עד כמה שאפשר ועשה עבודה ממש טובה ויעילה. אני יצאתי מאוד מרוצה, היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי ז. קדימה-צורן.
משוב: 18/10/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור אמבטיה.
חוות דעת:
שניר הגיע בזמן ואפילו הקדים באישורי, היה מקצועי מאוד ואדיב. אבחן את הבעיה במהירות וטיפל בה לשביעות רצוני. ענה בסבלנות לשאלות ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן ג. קדימה-צורן.
משוב: 31/05/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב של הבניין.
חוות דעת:
הוא הגיע מהר, היה ממש נחמד, התאמץ למצוא את הבעיה וגם ייעץ לנו בכללי, המחיר ממש טוב והיה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב ברנד, פרדסיה.
אשרור: 11/10/2020
משוב: 06/04/2020
תיאור השירות:
צילום ואיתור בעיות בצנרת של דירה חדשה.
חוות דעת:
הדירוג שלו נמוך מידי עבורו!! פשוט תותח!
בחור מאוד מאוד מקצועי, מדבר לעניין ומסביר את הבעיות. יש לו עין מדהימה, קולט כל דבר שקשור לתחום וגם בעיות מסביב. אני מאוד ממליץ למי שרוכש דירה לעבוד איתו הוא ללא ספק יעלה על כל הדברים שלא בסדר באינסטלציה. עשה עבודה מטורפת, זיהה את הבעיות במהירות ונתן לי דוח מפורט ומסודר. עזר לנו מאוד ובמחירים מאוד מאוד סבירים לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוהד פינקל, גאולים.
אשרור: 14/06/2020
משוב: 01/03/2020
חוות דעת:
שירות מעולה! שלחתי את שניר לבצע עבודה אצל לקוח שלי. אני עובד בסוכנות ביטוח והייתי צריך עזרה מידית עם לקוח מבוגר ונכה והוא הגיע מהר, איתר את הבעיה, היה אדיב ומקצועי ובסוף כשראה שהעבודה גבוהה מההשתתפות העצמית של הלקוח בפוליסה המליץ לי להפעיל את הביטוח לאחר שכבר איתר בעצמו את מקור הנזק וחשף אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 342 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שניר מספר שהגיע לתחום האינסטלציה בעקבות שירותו הצבאי בחיל חימוש, שם שימש כטכנאי מיכלי מים. מתברר, שאצל שניר התפוח לא נפל רחוק מהעץ, וגם אחיו נמצא בתחום האינסטלציה "אחרי השירות הצבאי התחלתי לעבוד כ-10 שנים אצל אחי, אחרי שרכשתי מספיק כלים החלטתי לצאת לדרך עצמאית"
אם תשאלו אותו, הוא יעיד שהוא פשוט אוהב הכול במקצוע שלו "אני אוהב להכיר אנשים חדשים ובעיקר לעזור ללקוחות שלי". הוא מספר על מקרה שזכור לו במיוחד במסגרת עבודתו "היה לי לקוח שהגיע אליי דרך ממידרג שהמליץ לו עליי. הוא היה בצרה בגלל נזילה שהייתה לו בדירה שהמקור שלה לא היה ברור. אחרי שחברות הביטוח זרקו אותו אחת לשנייה, הצלחתי לאתר את מקור הנזילה, ועכשיו הוא התפנה לטפל בה"
כששניר לא נמצא בעבודה, הוא מספר שאין לו יותר מדי פנאי לתחביבים הודות לכישרון המיוחד של בתו "יש לי ילדה שחיינית מקצועית שמתחרה באליפות ישראל, אז יוצא שאני נמצא איתה בוינגייט כמה שעות ביום, לוקח ומחזיר אותה בכל פעם". אבל אם תשאלו אותו, הוא ממש לא מתלונן על זה "היא מסבה לי הרבה גאווה"
בעתיד, הוא מספר שהוא שואף להמשיך להתפתח בתחומו "ולהגיע למצב שיש לי מעגל לקוחות יציב וקבוע"
שניר עוסק בתחום האינסטלציה, על כך הוא מספר: "חשוב לי לתת שירות אמין ואיכותי" מספר שניר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.