מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גבריאל
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.87
מחיר 9.56
איכות 9.80
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכל ס. חיפה.
אשרור: 10/10/2019
משוב: 10/08/2019
תיאור השירות:
טיפול בלוח חשמל ובדיקת הארקה.
חוות דעת:
פשוט נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוסי יולס, חיפה.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת הארקה וארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא הסביר הרבה, ניסה לגרום לי להבין, בדק איתי דברים והרגשתי שעשה מעבר למה שהוא צריך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מושיק מ. חיפה.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח חשמל.
חוות דעת:
התקשרתי אליו ב11 בלילה בגלל קצר בחשמל, הוא הגיע ב12 בלילה לתקן, היה מאוד נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל ירוס, חיפה.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
החלפת פיוז בארון חשמל בדירה.
חוות דעת:
גבריאל היה מעולה! ממש נחמד, הגיע בשבת בערב תוך 20 דקות, טיפל בבעיה בצורה טובה וזריזה, הסביר מה הוא עושה ואיך הוא מחשב את התשלום, תקשורתי, אדיב וממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל אוסקר, חיפה.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
החלפת חלקים בארון חשמל שרוף.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, גבריאל הגיע די מהר ובהתראה קצרה, הסביר לנו את התקלה ותיקן אותה ביעילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד פולצ'ק, חיפה.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק בלוח חשמל ותיקון קצר.
חוות דעת:
התרשמתי ממנו ממש לטובה! הוא נחמד והסכים להגיע מעכשיו לעכשיו ביום שישי בערב. היה מאוד יסודי, על השנייה הראשונה הבנו מה הבעיה אבל הוא עדיין עבר ובדק עוד דברים. הוא מאוד מקצועי, היה לו חשוב שאני אבין מה הוא עושה, השרה עלי ביטחון, עשה לי הדרכה על מנת למנוע התחשמלויות בהמשך והוא ראש גדול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שאולי רוטגולץ, חיפה.
אשרור: 25/07/2019
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל והארקה.
חוות דעת:
גבריאל עשה עבודה טוב מאוד. הוא מקצועי, נחמד, היה יותר חשוב לו שאני אהיה מבסוט מהעבודה אפילו לפני התשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל פלוטקין, חיפה.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק ראשי בלוח חשמל.
חוות דעת:
גבריאל היה מצויין, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן, המחיר היה טוב ואני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס קולומיסקי, חיפה.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל לא תקני ומזמזם.
חוות דעת:
היה מעולה. אני מרוצה מהשירות! היה פשוט מדהים, בעל מקצוע למופת. הגיע סיים תוך שעה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירינה גוסמן, חיפה.
אשרור: 02/06/2019
משוב: 26/04/2018
תיאור השירות:
אבחון תקלה והתקנת לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הגיע בזמן, לקח מחיר טוב, ידע מה הוא עושה ואם יהיה צורך אני אפנה אליו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 306 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק