מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עזרא
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.89
מחיר 9.69
איכות 9.85
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אירית דר, גבעתיים.
משוב: 14/08/2019
חוות דעת:
היה מצויין. היה ממש אחלה! הגיע ביום שישי בצהריים בקריאה של הרגע האחרון, עבד באדיבות ובסבלנות, גבה מחיר סביר והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רויטל ד. גבעתיים.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה בלוח החשמל כולל החלפת נתיך.
חוות דעת:
הגיע בעשר בלילה לתיקון תקלה קריטית של נתיך שרוף בלוח החשמל. גבה מחיר יותר מהגון במיוחד לאור העובדה שהגיע בלילה ובהתראה קצרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מור גץ, רמת גן.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף תאורה.
חוות דעת:
עזרא ענה על העניין, לא היו סיבוכים או תסכולים, היה ממש קל וחלק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קוסטה ק, רמת גן.
משוב: 03/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק בדוד חשמל.
חוות דעת:
אני מרוצה מהעבודה, הוא הגיע בזמן, המחיר היה סביר והכל עדיין עובד כמו שצריך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אילנה דולב נירון, גבעתיים.
משוב: 19/12/2018
תיאור השירות:
החלפת נתיך בדוד שגרם לקצר.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, באמת שאין לי מילים. הוא הגיע לטפל לי בבעיה בדוד, היה מאוד נחמד והגון במחיר. אחרי זה צלצלתי אליו שוב בעקבות בעיה נוספת שהייתה לי והוא הדריך אותי בטלפון ולא גבה על זה שום תשלום. באמת שלא נתקלתי בדבר כזה, הוא ממש עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור ליפל, גבעתיים.
משוב: 18/12/2018
תיאור השירות:
החלפת שקעים והתקנת שני גופי תאורה בבית.
חוות דעת:
הוא היה אלוף עולם! הוא ממש חמוד, נתן אחלה עבודה ואני ממליץ בחום. אם היה אפשר לדרג אותו 15 הייתי מדרג. הוא אחלה גבר, עבד טוב ועמד בול בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציפי בריקמן, גבעתיים.
משוב: 04/12/2018
תיאור השירות:
החלפת מפסק של דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, עשה את העבודה בזריזות, במקצועיות וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל פוטש, רמת גן.
משוב: 03/12/2018
תיאור השירות:
תיקוני חשמל בחדרי מדרגות ותיקוני שקעים בדירה.
חוות דעת:
עזרא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ואנחנו מרוצים!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דפנה נ. גבעתיים.
אשרור: 31/03/2016
משוב: 02/12/2015
תיאור השירות:
תיקון קצר, התקנת גוף תאורה שהיה שבור והחלפת כמה מנורות.
חוות דעת:
הוא היה חמוד מאוד והגיע מהר. הוא גם החליף לי כמה פלורסנטים בתור טובה אבל אבל המחיר היה קצת יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אמיר ב. גבעתיים.
אשרור: 18/03/2016
משוב: 29/05/2015
תיאור השירות:
התקנת שקים ותיקון גופי תאורה.
חוות דעת:
מקצועי, מנומס ושקט. איש עבודה אמיתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 927 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק