מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עזרא
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.90
מחיר 9.85
איכות 9.84
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ברק בנעים, חולון.
אשרור: 01/05/2020
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק בדוד שמש.
חוות דעת:
עזרא הגיע מהר, היה נחמד ואדיב ופתר את הבעיה במקצועיות. הוא החליף את המפסק בצורה טובה ובמחיר הוגן. אני מאוד מרוצה ממנו ואני ממליץ עליו מאוד :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל בטיט, חולון.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ארון חשמל והעברת נקודת כוח.
חוות דעת:
היה מדהים! בחור נחמד מאוד. הגיע, מאוד שקט אבל מסביר וגורם לך להבין מה התקלה. הייתה שקיפות מאוד חזקה מצידו. עשה את העבודה במקצועיות והשאיר אחריו נקי. הרבה זמן לא הייתי מרוצה ככה מבעל מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארלט מצרי, בת ים.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל בחדר מדרגות.
חוות דעת:
שמחתי להכיר אותו. הוא אדם מקסים, עדין, נחמד והתרשמתי ממנו מאוד. הוא הסביר לי על העבודה ואמר שלא יעזוב עד שיפתור את הבעיה. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא זינגר, בת ים.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
חיבור קו אפס לנקודת חשמל קיימת והתקנת נקודת חשמל נוספת.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעולה! גם בתור בן אדם הוא מנומס, שקט, מסביר הכל ועשה את העבודה בצורה נקייה. גם המחיר שהוא לקח היה הוגן והכל היה פיקס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראובן מוריאל, בת ים.
אשרור: 12/12/2019
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
סידור שתי נקודות חשמל.
חוות דעת:
הוא מעולה! היחס, המחיר ופשוט הכל. היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור פז, חולון.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקון שקע חשמלי בבית כולל תיקון לוח חשמל ראשי.
חוות דעת:
שירות מעולה! מהיר, מדויק ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן סובר, בת ים.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח חשמל בדירה.
חוות דעת:
עזרא היה מקסים! הגיע תוך 20 דקות מהרגע שהתקשרתי אליו. היה מאוד מקצועי, ידע בדיוק איפה הייתה הבעיה ולאחר שסיים נתן לנו טיפים איך להתנהל עם הלוח ואיך להתחזק אותו. יש לי רק דברים טובים להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גידי בועז, בת ים.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תיקרה בחדר שינה.
חוות דעת:
היה פשוט מדהים! עזרא בא לראות את הדירה מבעוד מועד, וייעץ לי היכן להתקין את המאוורר. קבענו יום ושעה להתקנה הוא הגיע בשעה היעודה, עם כלי העבודה הנכונים ועבד בצורה נקייה ומקצועית. נעים הליכות, אדיב מקצועי ומסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא פרידמן, חולון.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק חכם לדוד חשמל.
חוות דעת:
שירות טוב! הוא הגיע בזמן. היה מקצועי ולקח מחיר הוגן. אפילו בא פעמיים ועשה עבודה יפה. באמת אחלה עבודה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל לביא, בת ים.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
התקנת שעון שבת בארון חשמל.
חוות דעת:
עזרא היה מעולה! אמרתי לו לעשות דבר אחד ואז באמצע העבודה ביקשתי ממנו לשנות את מה שעשה והוא עשה את זה בצורה נעימה וטובה. הוא היה מאוד שירותי, אדיב ומקצועי ועכשיו הכל בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1006 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק