מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
לירון
ציון כללי:
9.53
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.63
זמנים 9.63
מחיר 9.44
איכות 9.53
דירוג כללי 9.53
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
צבי אהל, ירושלים.
משוב: 30/03/2020
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
מירים ב. ירושלים.
אשרור: 27/03/2020
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת פאגור שכלל תיקון לוח חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגישה שלו הייתה נעימה, אני חושבת שהוא היה מקצועי וענייני, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי צורדקר, ירושלים.
משוב: 26/03/2020
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל. התקשרתי אליו, הוא ענה מיד, ניסה לאתר את התקלה בטלפון, הסביר לי איזה עוד צילומים לעשות, לא התפתה להגיד לי מה התקלה רק על סמך מה שראה בתמונות והחליט לבוא לבדוק בעצמו במקום להחליף סתם חלק. התקשר שהוא בדרך, הגיע תוך כמה דקות, עבד בצורה שקטה ויסודית, בדק שהכל עובד אחרי הפתרון, החזיר הכל למקום, לקח מחיר הוגן ביותר למרות שבקלות יכול היה לקחת יותר וללא ספק אפנה אליו גם בהמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביקה ימין‬‎, ירושלים.
אשרור: 26/03/2020
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
האמת שהוא היה בסדר גמור, מבחינת המחיר הוא לא היה הכי טוב אבל אני גם לא כל כך מבין בזה, חוץ מזה הוא עלה על הבעיה ותיקן, 100 אחוז.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלעד תעסן, ירושלים.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
תיקון סתימה במכונת כביסה.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אוהד ר. ירושלים.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור חברת קריסטל.
חוות דעת:
הגיע בשעה 19:30 בגלל הדחיפות, היה מאוד מקצועי, נעים ושירותי, היה מאוד הוגן מבחינת המחיר ואני ממליץ בחום רב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי קפון, ירושלים.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
תיקון של תנור אפייה אלקטרה ורדיאטור חימום של דלונקי.
חוות דעת:
ממש התרשמתי ממנו לטובה, התקשרנו והגיע באותו יום למרות שהיה מאוחר, מראש אמר מה ינסה ושיש שתי אופציות שבאחת מהן צריך להחליף חלק ובאחת לא, הסתכל ובדק ובסוף עשה את התיקון בלי החלק שחשב שהיה צריך וחסך לנו הרבה כסף היה נעים מאוד והסביר לנו את כל מהלך העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוסקר טפרמן, ירושלים.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מנוע במקרר של חברת שארפ.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי, נדיב, זמין, נתן מחיר מעולה והייתי מאד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר כהן, ירושלים.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת Hitachi.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא בא מיד ועשה את העבודה כמו שצריך. גם העלות הייתה בסדר גמור, הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל בלמן, ירושלים.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת ג'נרל אלקטריק שכלל החלפת חיישנים של טמפרטורה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות שקיבלתי, הגיע מהר, עשה עבודה טובה ומהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 286 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק