מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
לירון
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.66
זמנים 9.65
מחיר 9.56
איכות 9.58
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
פלורה דורון, ירושלים.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה והחלפת גוף חימום.
חוות דעת:
לירון קיבל את קריאתי והגיע תוך זמן קצר בזמן נח לי. לירון פתח את מייבש הכביסה ובדק אותו, הוא גילה שהבעיה היא שהתנתקו חוטים בגוף החימום. הוא אמר שאולי יש לו גוף חימום באוטו שיתאים ואם לא הוא ייקח אותו למעבדה. למחרת הוא התקשר לעדכן שאי אפשר לתקן את החלק והציע לי מחיר לגוף חימום חדש. הייתה לו סבלנות והוא התקין לי חלק חדש. בנוסף, לירון תיקן בעית רעש שלא היתה כלולה בסכום הראשוני ביננו ולא גבה על כך עוד מחיר. הוספתי על גוף החימום והעלות הייתה הוגנת. הוא באמת עבד הרבה והמכונה פועלת עכשיו כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלעד תעסן, ירושלים.
אשרור: 24/05/2020
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
תיקון סתימה במכונת כביסה.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אוהד ר. ירושלים.
אשרור: 24/05/2020
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור חברת קריסטל.
חוות דעת:
הגיע בשעה 19:30 בגלל הדחיפות, היה מאוד מקצועי, נעים ושירותי, היה מאוד הוגן מבחינת המחיר ואני ממליץ בחום רב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה בלכמן, ירושלים.
משוב: 22/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר והפשרת קרח במקרר של חברת לנקו.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מעולה. לא היו שום תלונות. הוא הגיע בזריזות, הסביר על התקלה ותיקן אותה. התיקון היה מצויין והשירות שלו היה מהיר ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רז הראל, ירושלים.
אשרור: 16/05/2020
משוב: 09/03/2020
חוות דעת:
היה מאוד מעולה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אליזה כהן, ירושלים.
משוב: 12/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מקפיא מחברת LG.
חוות דעת:
העבודה הייתה טובה, הוא היה נחמד, הגיע בזמן ומהר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אמיר א. ירושלים.
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע מהר, תיקן בזריזות, פירק והחזיר למקום הכל בזהירות רבה וגבה מחיר הוגן. אזור המאוורר היה מלא קרח. היה צריך לפרק הכל , להפשיר את הקרח ולחבר חזרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר שושני, ירושלים.
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
תיקון של תנור אפיה.
חוות דעת:
היה מושלם! היה יעיל ואדיב, בנוסף המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן לחיאני, ירושלים.
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
תיקון גובה וגומי דלת של מקפיא של חברת אמקור.
חוות דעת:
אחלה שירות! הייתה לי בריחה של קור מהמקפיא אז הוא הרים את הדלת, תיקן את הגומי קצת והיה בסדר גמור, הגיע בזמן ומקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה מנחם, ירושלים.
משוב: 26/04/2020
תיאור השירות:
החלפת בורר בתנור אפייה של חברת דלונגי.
חוות דעת:
התנור לא הגיב לבורר, לא נדלק, הוא הגיע והחליף בורר. השירות מעולה, הגיע בזמן והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 310 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק