מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ליאור
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.94
מחיר 9.83
איכות 9.94
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אסף גילאי, פתח תקווה.
אשרור: 01/06/2020
משוב: 03/03/2020
תיאור השירות:
תליית שמונה מנורות ברחבי הבניין.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה מליאור, הוא היה נחמד, לקח מחיר סביר לדעתי, עשה את העבודה, תיאמנו טלפונית, הסתדרנו עם הכל וסך הכל היה מעולה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רונן ב. פתח תקווה.
אשרור: 17/05/2020
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
תיקון דלתות הזזה בארון.
חוות דעת:
כבר בטלפון ניתן היה להבין שליאור אדם אמין. הוא נקב מראש את העלויות בכל תרחיש, עלויות הוגנות ביותר! כשהגיע לביתי, זיהה מיד את סיבת הבעיה, טיפל והחזיר את גלגלי הדלתות למסילות. מכיוון שהוא גר בסמיכות אלי, סירב לקחת כסף, גם אם הוא גר קרוב אלי - אנחנו לא מכירים וזה זמן שלו. יישר כוח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפי ברגידה, פתח תקווה.
אשרור: 11/05/2020
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
התקנת חבלי כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין! התקין עבורנו חבלי כביסה במיקום אתגרי. מצא פתרונות יצירתיים. עשה עבודה מעולה. מומלץ מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רז גרשוני, פתח תקווה.
משוב: 21/04/2020
תיאור השירות:
התקנת מחזיר דלת עבור דלת בניין משותף והחלפת מנורות ב 5 גופי תאורה בבניין.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מקצועי, סבלני, עשה עבודה טובה והמחיר סביר, הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חגית פורן- פלדמן, פתח תקווה.
אשרור: 17/04/2020
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
התקנה של טלוויזיה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע בזמן, עשה עבודה יפה והשאיר מסודר ונקי אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור מלול, פתח תקווה.
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
תיקון ידית של דלת כניסה.
חוות דעת:
הכול היה עשר, ממש מעולה, בחור נחמד מאוד, מקצועי וגם היה הוגן בתשלום, הכול היה טוב :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק בן גור, פתח תקווה.
אשרור: 30/03/2020
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
התקנת טלוויזיה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מאוד טוב. היה זמין בטלפון בשעה מאוחרת, מקצועי והציע לי פתרונות. ממש כל הכבוד. עמידה בזמנים מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי שמרלין, גבעת שמואל.
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
תליית אביזרים, פירוק והרכבת מנורות ועבודות גבס.
חוות דעת:
איש מקצועי מהשורה הראשונה, עדין, אדיב, מקצועי ואיכותי, מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל בן דרור, פתח תקווה.
משוב: 03/03/2020
תיאור השירות:
התקנת גופי תאורה.
חוות דעת:
הוא היה נחמד וישר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מרים ג. גבעת שמואל.
אשרור: 10/02/2020
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
חיבור ארונות לקיר ותליית מתלים.
חוות דעת:
היה מצוין, עבד מהר בדייקנות ועדה עבודה יפה ולמרות שביקשנו עוד משהו אחד הוא לא הוסיף במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 833 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק