מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ליאור
ציון כללי:
9.95
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.98
זמנים 9.95
מחיר 9.86
איכות 9.96
דירוג כללי 9.95
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רונן ב. פתח תקווה.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
תיקון דלתות הזזה בארון.
חוות דעת:
כבר בטלפון ניתן היה להבין שליאור אדם אמין. הוא נקב מראש את העלויות בכל תרחיש, עלויות הוגנות ביותר! כשהגיע לביתי, זיהה מיד את סיבת הבעיה, טיפל והחזיר את גלגלי הדלתות למסילות. מכיוון שהוא גר בסמיכות אלי, סירב לקחת כסף, גם אם הוא גר קרוב אלי - אנחנו לא מכירים וזה זמן שלו. יישר כוח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרים ג. גבעת שמואל.
אשרור: 10/02/2020
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
חיבור ארונות לקיר ותליית מתלים.
חוות דעת:
היה מצוין, עבד מהר בדייקנות ועדה עבודה יפה ולמרות שביקשנו עוד משהו אחד הוא לא הוסיף במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל אלמוג, פתח תקווה.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
תיקון דלתות זכוכית.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
ליאור היה ממש אחלה, הגיע בזמן והמחיר היה טוב, ביקשתי שיקדים והוא הסכים. על הדרך עשה עוד כמה דברים קטנים בבית שלא סוכם עליהם מראש.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת קזולה, כפר סירקין.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
התקנת דלת במדיח אינטגרלי.
חוות דעת:
היה מקסים וסופר שירותי. היה זמין מהיום להיום, הוא מאוד מקצועי ובגדול אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סטס איוונוב, פתח תקווה.
אשרור: 02/01/2020
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
פירוק ארון מתחת לשיש לצורך הרכבת מדיח כלים.
חוות דעת:
עבודה מאוד נקיה, אסתטית ואיכותית. ובאופן כללי בנאדם מאוד נעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק בן גור, פתח תקווה.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
התקנת טלוויזיה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מאוד טוב. היה זמין בטלפון בשעה מאוחרת, מקצועי והציע לי פתרונות. ממש כל הכבוד. עמידה בזמנים מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה פריימן, גבעת שמואל.
אשרור: 31/12/2019
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תליית וילון של איקאה בסלון.
חוות דעת:
הוא היה על הכייפק! תיקתק את העבודה, היה סימפטי מאוד, מקסים ונעים שיחה. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפי ברגידה, פתח תקווה.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
התקנת חבלי כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין! התקין עבורנו חבלי כביסה במיקום אתגרי. מצא פתרונות יצירתיים. עשה עבודה מעולה. מומלץ מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה גלפרין, גבעת שמואל.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת מיקרוגל ותיקון מגירה ללא עלות נוספת.
חוות דעת:
הוא מדהים בכל קנה מידה, מבחינת זמנים ומחיר היה מעולה, היה מאוד הוגן במחיר. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית פורן- פלדמן, פתח תקווה.
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
התקנה של טלוויזיה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע בזמן, עשה עבודה יפה והשאיר מסודר ונקי אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 783 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק