מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ליאור
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.95
מחיר 9.81
איכות 9.95
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שלמה פריימן, גבעת שמואל.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תליית וילון של איקאה בסלון.
חוות דעת:
הוא היה על הכייפק! תיקתק את העבודה, היה סימפטי מאוד, מקסים ונעים שיחה. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ענת שקד, פתח תקווה.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקסים, נעים ונחמד וגם העבודה שלו. הוא הגיע באותו יום והעבודה הייתה נהדרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי בלומנטל, פתח תקווה.
משוב: 09/09/2019
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן משרקי, פתח תקווה.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מתקן תליה לטלוויזיה של זרועות ברקן בסלון.
חוות דעת:
אתחיל בכך שהוא אדם נעים הליכות, סבלני, הגון וקשוב לצרכי הלקוח. בעניין העבודה- כל לקוח שחשוב לו "הפרטים הקטנים" שיקח את ליאור, הוא פשוט מקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדינה לוי, פתח תקווה.
אשרור: 21/08/2019
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
תלית זרוע ברקן.
חוות דעת:
ליאור בחור מקסים! עשה זאת במקצועיות ואף חיבר לי את הטלויזיה לכבלים. למרות שהזמנתי טכנאי... פשוט רצה שלא נושבת מלצפות. בחור מדהים ואיכפתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילת ארביב, פתח תקווה.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
התקנת ווים קבועים ומוטות של סוכה בגינה ותליית יצירת אומנות בקיר שיש כולל קידוח.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה, הוא מקסים ונהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הודיה אדמתי, פתח תקווה.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון קלפה שלא נפתח.
חוות דעת:
היה מקסים. קודם כל הוא לא ניסה לדחוף דברים והמחיר שלו היה מאוד סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סטס איוונוב, פתח תקווה.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
פירוק ארון מתחת לשיש לצורך הרכבת מדיח כלים.
חוות דעת:
עבודה מאוד נקיה, אסתטית ואיכותית. ובאופן כללי בנאדם מאוד נעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הגר ש. פתח תקווה.
משוב: 28/06/2019
תיאור השירות:
תליה של מדף.
חוות דעת:
ביקש תשלום רק עבור הביקור. עדכן מראש לפני הגעה, כולל טווח שעות. הגיע בזמן. ממליצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה רוזנפלד, פתח תקווה.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
עבודות קטנות בבית שכללו, מכסה לנק' חשמל, החלפת צילנידר קיבוע של אסלה, חיבור רשת לקופסת ביקורת, תיקון של ארון מזכוכית החלפה של דלת מקלחת, התקנה של חבלי כביסה, חיזוק כיורים, החלפת של פאנלים.
חוות דעת:
הוא טיפל בבעיה כמו שצריך! אני מרוצה מהשירות מאוד. הוא היה זול והוא עבד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 723 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק