מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ליאור
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.96
מחיר 9.59
איכות 9.87
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איתי הדס, גבעת שמואל.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת של ארון, החלפת רצועה של תריס, שחרור חלון ותריס ממ"ד תקועים וניקוי פילטרים של מזגן.
חוות דעת:
היה מצוין! עשה הרבה עבודות, היה מקצועי ונתן עצות. היינו מרוצים בסך הכל.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עדינה לוי, פתח תקווה.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
תלית זרוע ברקן.
חוות דעת:
ליאור בחור מקסים! עשה זאת במקצועיות ואף חיבר לי את הטלויזיה לכבלים. למרות שהזמנתי טכנאי... פשוט רצה שלא נושבת מלצפות. בחור מדהים ואיכפתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרים ריש, פתח תקווה.
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
התקנה וילון.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא עשה עבודה טובה, אין תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני סופר, פתח תקווה.
אשרור: 14/04/2019
משוב: 13/12/2018
תיאור השירות:
תיקון תריסים, תיקון ניאגרה, איטום כיור באמצעות סיליקון.
חוות דעת:
שירות מצוין. הוא היה נחמד, בא בזמן והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית ליכטר, פתח תקווה.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת הזזה של מרפסת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא מקסים מקסים! מהטלפון הראשון הוא היה נחמד וביקש שאצלם ויעץ לי מה צריך לעשות, זה היה יום שישי לפני כניסת שבת והוא היה אדיב ושאל אם זה דחוף ואם כן הוא יגיע. קבענו ליום ראשון, הגיע בול בזמן, עבד מדהים ובמהירות ולקח מחיר ממש סביר. חוויה נהדרת!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב אברמוביץ, גבעת שמואל.
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
עבודת אינסטלציה, תיקון חלון ומגירות.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה נחמד, מקצועי והשירות מעולה. אני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל סנג, פתח תקווה.
אשרור: 24/03/2019
משוב: 24/12/2018
תיאור השירות:
התקנת דלת מדיח חצי אינטגרלי.
חוות דעת:
היה מצויין! ליאור הוא פרפקציוניסט, ולא סיים את העבודה עד שהייתה 100%. הוא לא זול, אבל שווה כל שקל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור כהן, פתח תקווה.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני ללא עלות לגבי התקנה של מתקן כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד בטלפון ועזר לי לעשות את זה בעצמי.
איכות
10
מחיר
-
זמנים
-
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי דימנט, פתח תקווה.
משוב: 08/03/2019
תיאור השירות:
תליית טלויזיה 22 אינץ'. בנוסף התקנת מנורת לדים בחדר האמבטיה.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל סינגר, פתח תקווה.
משוב: 04/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מסילה בארון הזזה.
חוות דעת:
הוא מקצועי, הגון במחירים שלוקח ונותן שירות ממש טוב. הוא איש מקצוע מאד נעים. בנוסף, לקחתי אותו אח"כ לעוד עבודה כי הייתי מרוצה מהעבודה הראשונה. אני ממליצה עליו בחום לכל אחד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 635 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק