מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ליאור
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.95
מחיר 9.72
איכות 9.91
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
הודיה אדמתי, פתח תקווה.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון קלפה שלא נפתח.
חוות דעת:
היה מקסים. קודם כל הוא לא ניסה לדחוף דברים והמחיר שלו היה מאוד סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
סטס איוונוב, פתח תקווה.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
פירוק ארון מתחת לשיש לצורך הרכבת מדיח כלים.
חוות דעת:
עבודה מאוד נקיה, אסתטית ואיכותית. ובאופן כללי בנאדם מאוד נעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הגר ש. פתח תקווה.
משוב: 28/06/2019
תיאור השירות:
תליה של מדף.
חוות דעת:
ביקש תשלום רק עבור הביקור. עדכן מראש לפני הגעה, כולל טווח שעות. הגיע בזמן. ממליצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה רוזנפלד, פתח תקווה.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
עבודות קטנות בבית שכללו, מכסה לנק' חשמל, החלפת צילנידר קיבוע של אסלה, חיבור רשת לקופסת ביקורת, תיקון של ארון מזכוכית החלפה של דלת מקלחת, התקנה של חבלי כביסה, חיזוק כיורים, החלפת של פאנלים.
חוות דעת:
הוא טיפל בבעיה כמו שצריך! אני מרוצה מהשירות מאוד. הוא היה זול והוא עבד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים לוינשטיין, גבעת שמואל.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
עבודות כלליות שכללו תליית מדף ותיקון מעקה מברזל.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה מהשירות, מהמקצועיות שלו וגם המחיר היה טוב. אנחנו כבר חושבים לקחת שוב!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי הדס, גבעת שמואל.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת של ארון, החלפת רצועה של תריס, שחרור חלון ותריס ממ"ד תקועים וניקוי פילטרים של מזגן.
חוות דעת:
היה מצוין! עשה הרבה עבודות, היה מקצועי ונתן עצות. היינו מרוצים בסך הכל.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדינה לוי, פתח תקווה.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
תלית זרוע ברקן.
חוות דעת:
ליאור בחור מקסים! עשה זאת במקצועיות ואף חיבר לי את הטלויזיה לכבלים. למרות שהזמנתי טכנאי... פשוט רצה שלא נושבת מלצפות. בחור מדהים ואיכפתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרים ריש, פתח תקווה.
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
התקנה וילון.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא עשה עבודה טובה, אין תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני סופר, פתח תקווה.
אשרור: 14/04/2019
משוב: 13/12/2018
תיאור השירות:
תיקון תריסים, תיקון ניאגרה, איטום כיור באמצעות סיליקון.
חוות דעת:
שירות מצוין. הוא היה נחמד, בא בזמן והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית ליכטר, פתח תקווה.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת הזזה של מרפסת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא מקסים מקסים! מהטלפון הראשון הוא היה נחמד וביקש שאצלם ויעץ לי מה צריך לעשות, זה היה יום שישי לפני כניסת שבת והוא היה אדיב ושאל אם זה דחוף ואם כן הוא יגיע. קבענו ליום ראשון, הגיע בול בזמן, עבד מדהים ובמהירות ולקח מחיר ממש סביר. חוויה נהדרת!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 679 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק