מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ארז
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.86
מחיר 9.36
איכות 9.78
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איתמר טירן, בת ים.
משוב: 02/03/2020
תיאור השירות:
תיקון חלון חשמלי ברכב.
חוות דעת:
היה מעולה! כבר בשיחת טלפון הראשונה הבנתי שזה האיש שלי, לאחר שני בעלי מקצוע שממש לא רצו לגעת ברכב ואפילו גרמו להרס. ארז היקר זיהה בשנייה את התקלה, אירגן חלקים חדשים, הלחים חוטים, תיקן את תוכן המנגנון, מצא לחצן חדש והפעם עם תאורה בתוכו וכמובן כל הנל היה מלווה בהסברים קלים בכל שלב ושלב. לבסוף שילמתי מחיר הוגן לכל הדעות! ארז ללא ספק זריז, חרוץ וקפדן ביותר, כל מה שצריך מבעל מקצוע!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן דואניס, בת ים.
משוב: 21/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון חלון ברכב מסוג MITSUBISHI משנת 2006.
חוות דעת:
ארז היה בסדר גמור, המחיר שלו די גבוה לטעמי אבל סך הכל אני מרוצה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירית קגרליצקי, בת ים.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מראה צדדית.
חוות דעת:
היה נהדר. קיבל אותי מיד כשביקשתי ותוך שלוש שעות הכל היה מתוקן.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אושרת רוזן, חולון.
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מנגנון פתיחת חלון.
חוות דעת:
שירות מעולה, אחלה בן אדם! הוא עשה מעל ומעבר כשהגיע מוקדם לפתוח בשבילנו את העסק ועשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה בוכניק, חולון.
משוב: 16/08/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון חשמלי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חיים כהן, חולון.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במנגנון חלון ברכב מסוג קיה פיקנטו.
חוות דעת:
הבן שלי הלך אליו והכל היה ממש בסדר, המחיר היה טיפה גבוה אבל חוץ מזה נהדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שי מלמד, חולון.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
תיקון חלונות חשמל.
חוות דעת:
היה מקצועי, זריז ושירותי מאד! ממליץ בחום עליו ועל החשמלאי שעובד איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חסין בני, חולון.
אשרור: 24/07/2019
משוב: 29/11/2018
תיאור השירות:
תיקון חלון גדול ותיקון מערכת פיקוד ראשי של החלון הימני ברכב.
חוות דעת:
עשה עבודה מקצועית ויסודית, המחיר היה סביר, היחס שלו יפה, קיבל אותי מייד ולא הייתי צריך לחכות הרבה זמן. הוא עושה רושם טוב. עשה את כל העבודה בשלמותה שזה לא ברור מאליו. בנוסף, הוא מחזיק אצלו את כל החלקים והחומרים. אם חלילה יהיו לי תקלות נוספות אפנה אליו דוקא כי מצאה חן בעייני צורת העבודה שלו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל נבו, חולון.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מנוע וחלון ימני ברכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
היה מהיר, מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך בושי, בת ים.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מראה שבורה ברכב.
חוות דעת:
שרות 10 אדיבות 10 מקצועיות 10. לפעמים אתה שואל איך לא הכרתי אותו קודם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה נחום, חולון.
משוב: 01/05/2019
חוות דעת:
היה שירות בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
שלמה שמש, חולון.
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון והחלפת מנגנון שליטה במראות ברכב מסוג רנו סניק.
חוות דעת:
בסדר גמור ואפילו מעולה. ארז מקצועי ואדיב מאוד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן מאיר, חולון.
משוב: 29/11/2018
תיאור השירות:
החלפת כבל במנגנון של חלון חשמלי ברכב.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה ואני מרוצה! בעל מקצוע ברמה הכי גבוהה שיש, ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי בורר, בת ים.
משוב: 04/11/2018
תיאור השירות:
תיקון מנגנון של חלון ברכב יונדאי i30.
חוות דעת:
הוא בחור חייכן, מקצוען, נהנתי לעבוד מולו! הציע לי קפה והיה נורא נחמד. עשה עבודה טובה במחיר טוב מאוד, מאוד מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסים ביבס, חולון.
משוב: 26/09/2018
תיאור השירות:
תיקון חלון ברכב יונדאי i10 שנת 2009
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין. מקצועי, אדיב וסבלני. אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רם פרידמן, תל אביב.
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
תיקון חלון חשמלי
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זוהר ש. באר שבע.
אשרור: 26/03/2020
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
תיקון חלון.
חוות דעת:
היה נ-ה-ד-ר! הגעתי לארז מיואשת, בדקה ה-90 של יום שישי, ארז היה סבלני ואנושי בראש ובראשונה. הסביר לי הכל, היה נעים הליכות, הוגן וישר מאד. בדק את החלון, תיקן והסביר על המצב והמנגנון. מתקן מה שצריך, לא מנסה למכור מעבר ומשרה תחושה נעימה גם למי שאין מושג ברכבים, אמין והגון. לחלוטין אחזור אליו בכל דבר שאצטרך בנושאים הללו. ממליצה בחום לכל מי שרוצה טיפול יסודי והגון מבחינת מחיר ואמינות. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דולב שיר, פתח תקווה.
משוב: 25/03/2020
תיאור השירות:
תיקון פתיחת וסגירת החלון ברכב מסוג טרנספורטר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ומהיר, אני מרוצה מהשירות והעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי הילר, גבעתיים.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מראת רכב והחלפת חלק במנורה.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! ארז אף עזר לי לשאוב את הזכוכיות שהיו והפנה אותי לקבלת עזרה אחרת לה נזקקתי, בקיצר היה סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי בידה, גבעתיים.
משוב: 13/03/2020
תיאור השירות:
סידור מראת צד ברכב מסוג הונדה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 328 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשזגג רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של זגגות רכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק