מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בן
ציון כללי:
9.53
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.82
מחיר 9.00
איכות 9.68
דירוג כללי 9.53
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ישראל פסטרנק, רעננה.
אשרור: 04/07/2019
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
החלפה של גוף חימום לדוד.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין, לא נפגשתי איתו רק דיברתי איתו טלפונית הוא היה מאוד מנומס וסבלני, נתן הסבר מקדים בטלפון. השארתי לו מפתח הוא הגיע אליי עשה את העבודה השאיר את המקום נקי. התעניין גם אחרי כמה ימים לבדוק שהכל בסדר. גבה מחיר הגון מאוד והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דני אברהם, רעננה.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי, הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ענבר, רעננה.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש וקולטים בני 17 שנה של חברת כרומגן.
חוות דעת:
עשה עבודה טובה וניקה אחריו. היה נוח מבחינת תנאי התשלום. היה שקט ולעניין. העלה את הדוד והקולטים בעצמו עם עוזר וחסך מנוף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי ק. רעננה.
אשרור: 02/06/2019
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד 150 ליטר.
חוות דעת:
היה מעולה! כל הכבוד על השירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל אב, רעננה.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' ותרמוסטט בדוד שמש.
חוות דעת:
היה ממש חבל על הזמן! הוא תותח על, הגיע בזמן ועשה את הכל כמו שצריך. מגיע לו כל הכבוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סנד גיאן סנד, כפר סבא.
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד משולב חשמל שמש ומערכת סולרית.
חוות דעת:
היה מצוין, גם בלוחות זמנים, גם בטיפול, הכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בתיה זלצר, כפר סבא.
אשרור: 08/04/2019
משוב: 07/01/2019
תיאור השירות:
החלפה של פלאנג' ושל גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה על גג רעפים ישן. לא הייתי איתו בזמן העבודה אבל אני יכלה להגיד שנשברו שני רעפים בזמן העבודה. בעקבות זאת, בלילה הייתה חדירת מים ולמחרת הייתה רטיבות. הוא הסכים לבוא יום למחרת כדי לתקן את זה.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אילן ע. כפר סבא.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור דולף בין פאנלים לדוד.
חוות דעת:
שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי קרן, רעננה.
אשרור: 17/03/2019
משוב: 16/01/2019
תיאור השירות:
החלפת טרמוסטט וגוף חימום.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקסים, היה איתי בקשר לאורך כל התיקון וזמן ההגעה. הראה לי את כל החלקים, צילם לי סרטונים מהגג. אחרי שבוע הייתה לי שוב בעיה אז הוא הסביר לי טלפונית בסבלנות רבה מה לעשות, הייתי מאוד מרוצה ואני בהחלט ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סינדי קרוגר, הוד השרון.
אשרור: 03/03/2019
משוב: 29/11/2018
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא עשה עבודה טובה, הגיע בזמן והיה ממש נחמד. הוא ניקה אחריו הכל, סידר מה שהיה צריך והסביר הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 392 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק