מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיא
ציון כללי:
9.39
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.65
זמנים 9.69
מחיר 9.28
איכות 9.37
דירוג כללי 9.39
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכאל סלעי, רמת גן.
אשרור: 14/06/2018
משוב: 08/02/2018
תיאור השירות:
החלפת צנרת ראשית.
חוות דעת:
הייתי מרוצה ממנו ומהעבודה מאוד מאוד, אפילו שהייתה תקלה קטנה הוא פתר אותה יפה מאוד. המחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דפנה ש. גבעתיים.
אשרור: 26/09/2017
משוב: 24/07/2017
תיאור השירות:
טיפול בדליפה מצינור המים בדירה.
חוות דעת:
הגיע אלינו במהלך השבת, כחצי שעה אחרי שהתקשרתי, בדק את חומרת הנזק ואת סוג העבודה הדרושה, נתן המלצות להתנהלות עד יום ראשון, והגיע בראשון על הבוקר לתקן.כל ההתנהלות הייתה מאוד נוחה. היה אמין, דייקן, ולמעשה פשוט הסתמכנו על חוות הדעת שלו כדי להחליט על סוג התיקון והיקף העבודה. המחיר שנתן היה סביר בהחלט. שמרנו את המספר לפעם הבא! איש מקצוע מקצועי ביותר, אמין, דייקן, מכבד ונעים הליכות. התקשרתי אליו במהלך השבת והוא לא היסס להגיע מהר ככל האפשר כדי שנדע שהנזק לא הולך ומתפשט (דליפת מים מסיבית אל התקרה של השכנים.).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליהו עבדיאן, הוד השרון.
אשרור: 05/04/2020
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה.
חוות דעת:
בעל מקצוע מצוין, מאוד זריז, הגיע מהיום להיום, שירות מעולה ועושה רושם שהוא בעל מקצוע בחסד עליון, היה מאוד מאוד מסביר פנים, לא מוצאים הרבה בעלי מקצוע כאלה היום, היה זול ועשה לנו הנחה, אני מבסוט ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני יצחקי, פתח תקווה.
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
הוא מקצועי מאוד, הגיע אלינו בשבת ולא הצליח לפתור את התקלה, היום הגיע בפעם השנייה הצליח לפתור את התקלה ולא גבה תשלום נוסף. הוא מקצועי, אדיב, זמין בוואטסאפ ואני ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד קדם, ראש העין.
משוב: 27/03/2020
חוות דעת:
הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דנית ברזיל, מעש.
אשרור: 26/03/2020
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה של סיפון במטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, שירותי, מקצועי, הגיע בזמן ותיקן את התקלה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ליאור בוחניק, פתח תקווה.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
התקנת ברז במטבח וסיפון.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף מרמלשטיין, כפר סבא.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
הכל היה עשר! הגיע בדיוק בזמן, מקצועי, עשה עבודה טובה והמחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן מלכה, שפיים.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה אמין, הגיע בזמן ונתן שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני מ. קרית אתא.
משוב: 15/03/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 308 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק