מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיא
ציון כללי:
9.47
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.75
מחיר 9.25
איכות 9.52
דירוג כללי 9.47
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יצחק ג. פתח תקווה.
אשרור: 02/09/2020
משוב: 02/06/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור של מערכת הדוודים.
חוות דעת:
אני לא ממליץ עליו כי הוא לקח מחיר גבוה לדעתי. הוא אמר שהמחיר זה בגלל שהוא למד והוא מומחה ונשארתי בהלם מהמחיר ביחס לעבודה של החלפת צינור שנראתה לי קטנה יחסית ולקחה שעתיים של עבודה. התייעצתי עם עוד בעל מקצוע והוא גם אמר לי שהמחיר היה גבוה.
איכות
8
מחיר
1
זמנים
8
יחס
10
2
כללי
גירסאות
סגור
נטליה רוגוזובסקי, פתח תקווה.
משוב: 27/08/2020
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קטי דיאצצנקו, פתח תקווה.
משוב: 26/08/2020
תיאור השירות:
הרכבת אינטרפוץ, החלפה והארכת צינורות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הגיע אפילו כמה דקות לפני שקבענו, היה מאוד רציני בעבודה. אנחנו עושים את השיפוץ לבד וגיא נתן כמה טיפים להמשך השיפוץ ואמר שניתן תמיד להתקשר ולהתייעץ איתו. היה הכי הוגן במחיר. אזמין אותו שוב בשמחה לעוד דברים בשיפוץ הנוכחי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'קי א., פתח תקווה.
משוב: 11/08/2020
תיאור השירות:
שחרור סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
היה נהדר! גיא הגיע אלינו בערב שבת ונתן 100% בעבודה. הוא בחור נחמד ושירותי שעובד בצורה נקייה ומסודרת. אני ממש מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר שליט, גבעת שמואל.
משוב: 05/05/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה ע"י מצלמה תרמית בחדר מדרגות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אדיב, הגיע בזמן, יודע מה הוא מדבר, ולדעתי המחיר הגון.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפאל מח, פתח תקווה.
משוב: 13/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב של הבניין.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הגיע ממש מהר בשישי בערב, פתר את הבעיה תוך עשר דקות, היה מקצועי והמחיר היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני יצחקי, פתח תקווה.
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
הוא מקצועי מאוד, הגיע אלינו בשבת ולא הצליח לפתור את התקלה, היום הגיע בפעם השנייה הצליח לפתור את התקלה ולא גבה תשלום נוסף. הוא מקצועי, אדיב, זמין בוואטסאפ ואני ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור בוחניק, פתח תקווה.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
התקנת ברז במטבח וסיפון.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן רוזנברג, פתח תקווה.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב מטבח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הגיע מהר, בשבת בלילה ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב שמעונוב, פתח תקווה.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
עשה את העבודה כמו שצריך, הגיע בזמן שקבענו וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 354 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק