אורן שלח עובדים שהיו ממש אחלה. רואים שהם יודעים את העבודה. הייתי מרוצה :)
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מוריה שוורץ, גבעתיים.
אשרור: 29/05/2022
משוב: 30/03/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה, התקנת ניאגרה גלויה, החלפת צינור מים שמחבר בין הניאגרה לאסלה, תיקוני הדבקת האסלה לרצפה וחיבור תמי 4 לברז.
חוות דעת:
העובד של אורן הגיע והוא היה בסדר גמור. הוא עשה עבודה טובה, היה מקצועי ונראה היה שהוא יודע מה הוא עושה. אמנם הוא גבה מחיר מעט גבוה לדעתי אך הוא השקיע מזמנו ולא עזב עד שראה שהכל עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורית ואג, תל אביב.
אשרור: 01/05/2022
משוב: 02/03/2022
תיאור השירות:
החלפה של מצוף וברז ניל לניאגרה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הוא הגיע מהר ועשה עבודה טובה. היה הוגן במחיר. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל טלמור, גבעתיים.
אשרור: 05/04/2022
משוב: 04/06/2020
תיאור השירות:
החלפת תושבת לניאגרה, תיקון דליפת מים מהניאגרה לאסלה ותיקון נזילה בכיור מטבח.
חוות דעת:
אורן היה טוב מאוד ועשה עבודה טובה שהייתי מאוד מרוצה ממנו, אבל לצערי לעבודה נוספת שהייתי צריך הוא שלח עובד אחר שלו שעשה עבודה גרועה, ממושכת, לא יעילה ומלוכלכת.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
תומר מזרחי, תל אביב.
משוב: 01/03/2022
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. אין לי תלונות. הוא הגיע בזמן שקבענו, היה נחמד וגבה מחיר הוגן. הוא הבין מהר מה לעשות ועשה עבודה מדויקת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי וסר, תל אביב.
אשרור: 21/02/2022
משוב: 23/12/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהניאגרה בשירותים.
חוות דעת:
שירות מצוין! אורן הקדים, תיקן נזילה בניאגרה ואפילו נתן הנחה. הכל 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיטל בבלר, בת ים.
אשרור: 19/12/2021
משוב: 18/10/2021
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים ומהמם! פשוט עשר. הגיע בזמן ועשה עבודה טובה ומקצועית, תיקן את הכל כמו שצריך ומגיע לו עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הילרי וורנר, תל אביב.
אשרור: 12/12/2021
משוב: 12/10/2021
תיאור השירות:
איתור נזילה בניאגרה רגילה והחלפתה בחדשה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין וזריז, הגיע באותו יום והייתי מאד מרוצה. יום אחרי זה היה נזילה מהעבודה שהם ביצעו ומיד הוא חזר וטיפל בזה בצורה יסודית והכל עובד עכשיו מצוין, הוא מאד אמין! אני הייתי מזמינה אותו שוב, המחיר שגבה היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא לוי, תל אביב.
משוב: 01/12/2021
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2014 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אורן הוא דור שני לאינסטלטורים. מגיל קטן הוא נצמד לאבא שלו, שעוסק בתחום כבר 45 שנה וממנו קיבל את האהבה לתחום. הוא עבד איתו 8 שנים, עד שהחליט לפתוח עסק בעצמו.
הוא נשוי ומגדל באושר שלושה ילדים, שאולי יהיו המשך לדור האינסטלציה .
"אני אוהב את תחושת הסיפוק מההצלחה", אומר אורן, "נהנה ממציאת פתרונות. זה תחום שמשתנה מיום ליום. גם אחרי 22 שנה עדיין לומדים משהו חדש כל הזמן. אני קם בבוקר לעבודה עם חיוך".
כשהוא לא בעבודה, תוכלו למצוא אותו עושה כושר, רוכב על אופניים והולך להשתלמויות.
בעתיד הוא רואה את עצמו ממשיך באותו מקום, "אין לי כוונות להתרחב אלא להיות אינסטלטור בוטיק ולתת יחס אישי לאנשים. התחלתי בתור אינסטלטור קטן ואני לא מתכוון לגדול. אני אוהב את מה שאני עושה והקשר עם הלקוחות חשוב לי".
אורן הוא אינסטלאטור והבעלים של חברתו, המתמחה בעבודות אינסטלציה.
אורן התחיל את דרכו כבר בגיל 16, והתמחה באינסטלציה במרכז לימוד טכנולוגי (מלט"ב). מאז הוא מתחזק בגאווה גופים ומוסדות ממשלתיים גדולים, מספרות מוכרות, רשתות נרחבות ואפילו את הלונה פארק!
אורן מעיד על עצמו שהוא יוצר קשר מיוחד עם הלקוחות. "אצלי כל לקוח מקבל שירות כאילו זה הבית שלי. אני נותן לבנאדם תחושה של שקט, ואם הבעיה חוזרת אני קודם כל הולך ללקוח שכבר שילם ולא מחפש מהר כסף חדש. אני רוצה לשמור על הלקוחות שלי ועל השם שלי".
העובדים של אורן, הוא מספר, מקצועיים ואיכותיים. "אני בוחר אותם בפינצטה. אלו אנשים אמינים, איכותיים וכל הלקוחות אוהבים אותם".
תחומי ההתמחות:
:: עבודות אינסטלציה
:: הקמת תשתיות של מערכות מים
:: הקמת קווי ביוב ראשי
:: הקמת תשתיות לבתים פרטיים
בחברתו של אורןמתמחים בכל סוגי עבודות האינסטלציה. על תיקונים תקבלו אחריות של מינימום שנה ועל החלפת צנרת תקבלו חמש שנות אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.