תיקון נזילה, התקנת ניאגרה גלויה, החלפת צינור מים שמחבר בין הניאגרה לאסלה, תיקוני הדבקת האסלה לרצפה וחיבור תמי 4 לברז.
חוות דעת:
העובד של אורן הגיע והוא היה בסדר גמור. הוא עשה עבודה טובה, היה מקצועי ונראה היה שהוא יודע מה הוא עושה. אמנם הוא גבה מחיר מעט גבוה לדעתי אך הוא השקיע מזמנו ולא עזב עד שראה שהכל עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומר אליהו, הרצליה.
משוב: 22/08/2020
תיאור השירות:
המרה של נקודת מים, הכנה למדיח ותמי 4 וחיבור סיפון.
חוות דעת:
התקשרתי לאורן לשאול לגבי העבודה, וכבר באותו יום הוא הגיע בשביל לראות ולתת הצעת מחיר. הצעת המחיר היתה דומה למחירים אחרים ששמעתי עליהם. רציתי שיגיע ביום שישי לעשות את העבודה כי בדיוק באותו יום היתה לי הרכבה של מטבח ורציתי לא להתקע כל הסופ"ש בלי מים במטבח. הוא אמר שהוא לא עובד בשישי אבל ישמח לשלוח את אחד העובדים שלו שאני יכול לסמוך עליהם. הגיע בשישי אחד העובדים שלו, היה אחלה לגמרי וסיים את העבודה יחסית במהירות והיה נחמד מאוד. בערב שמתי לב שיש שתי נזילות, דיברתי עם אורן והוא שלח את העובד שלו למחרת שתיקן את הנזילות וכמובן התנצל על הבעיה. אין לי בעיה שטעויות קורות, זה קורה ואין מה לעשות, העיקר שתיקן אותן כמו שצריך ובזריזות. מה שגם הסיפון, שבו היו הנזילות היה של איקאה אז מלחתחילה אולי האיכות נמוכה ויש יותר סיכוי לתקלות. סה"כ מומלץ.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
מעיין ב. תל אביב.
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור המטבח, חיבור תמי 4, חיבור מדיח כלים.
חוות דעת:
מומלץ מאוד! מעל ומעבר לכל ציפיה מבעל מקצוע. הוא מקצועי, נדיב, הוגן, מהיר, אנושי וחברי. יצא מלך אמיתי 10/10 👏🏽👑 (אפילו סידר לנו את דלת הכניסה שלא נסגרה כמו שצריך) וגם ויקטור גבר על.
הוא היה מאוד נחמד ואדיב אך המחירים קצת גבוהים. ביקשתי ממנו 3 דברים והוא תמחר כל דבר כאילו בא רק בשביל זה. אחר כך הוא נתן לי הנחה גדולה אבל זה נשמע כאילו לסבר את האוזן. מבחינת העבודה, הוא מאוד אמין. אזמין אותו שוב כשיהיה לי צורך אבל אומר לו משהו בעניין התמחור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
נוגה ג. תל אביב.
אשרור: 23/08/2016
משוב: 19/05/2016
תיאור השירות:
תיקון מכשיר תמי 4, הוצאת אוויר.
חוות דעת:
אורן הפנה אותנו לחבר שלו, הוא הוא עצמו לא מטפל בזה. הבעל מקצוע הגיע בזמן עשה עבודה טובה והיינו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ע. ב. תל אביב.
אשרור: 17/06/2017
משוב: 05/04/2017
תיאור השירות:
החלפת צינור והוספת פילטר לברז.
חוות דעת:
היה יעיל מאד! בהחלט אמליץ בהמשך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ל. ו. תל אביב.
אשרור: 30/05/2017
משוב: 27/03/2017
תיאור השירות:
הסרת פילטר מים ישן ותיקון סתימה בשיבר המרכזי של הדירה בניסיון להגביר את לחץ מים בצנרת.
חוות דעת:
הגיע ממש מהר, היה שירותי ונחמד, עשה מה שהבטיח, הציע חלופות ועמד בלוחות הזמנים. רק מילים טובות. תודה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ש. ו. תל אביב.
משוב: 03/04/2017
תיאור השירות:
החלפת חלק בחיבור הברז של תמי 4.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר. המחיר היה הוגן, הוא היה נחמד והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2014 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אורן הוא דור שני לאינסטלטורים. מגיל קטן הוא נצמד לאבא שלו, שעוסק בתחום כבר 45 שנה וממנו קיבל את האהבה לתחום. הוא עבד איתו 8 שנים, עד שהחליט לפתוח עסק בעצמו.
הוא נשוי ומגדל באושר שלושה ילדים, שאולי יהיו המשך לדור האינסטלציה .
"אני אוהב את תחושת הסיפוק מההצלחה", אומר אורן, "נהנה ממציאת פתרונות. זה תחום שמשתנה מיום ליום. גם אחרי 22 שנה עדיין לומדים משהו חדש כל הזמן. אני קם בבוקר לעבודה עם חיוך".
כשהוא לא בעבודה, תוכלו למצוא אותו עושה כושר, רוכב על אופניים והולך להשתלמויות.
בעתיד הוא רואה את עצמו ממשיך באותו מקום, "אין לי כוונות להתרחב אלא להיות אינסטלטור בוטיק ולתת יחס אישי לאנשים. התחלתי בתור אינסטלטור קטן ואני לא מתכוון לגדול. אני אוהב את מה שאני עושה והקשר עם הלקוחות חשוב לי".
אורן הוא אינסטלאטור והבעלים של חברתו, המתמחה בעבודות אינסטלציה.
אורן התחיל את דרכו כבר בגיל 16, והתמחה באינסטלציה במרכז לימוד טכנולוגי (מלט"ב). מאז הוא מתחזק בגאווה גופים ומוסדות ממשלתיים גדולים, מספרות מוכרות, רשתות נרחבות ואפילו את הלונה פארק!
אורן מעיד על עצמו שהוא יוצר קשר מיוחד עם הלקוחות. "אצלי כל לקוח מקבל שירות כאילו זה הבית שלי. אני נותן לבנאדם תחושה של שקט, ואם הבעיה חוזרת אני קודם כל הולך ללקוח שכבר שילם ולא מחפש מהר כסף חדש. אני רוצה לשמור על הלקוחות שלי ועל השם שלי".
העובדים של אורן, הוא מספר, מקצועיים ואיכותיים. "אני בוחר אותם בפינצטה. אלו אנשים אמינים, איכותיים וכל הלקוחות אוהבים אותם".
תחומי ההתמחות:
:: עבודות אינסטלציה
:: הקמת תשתיות של מערכות מים
:: הקמת קווי ביוב ראשי
:: הקמת תשתיות לבתים פרטיים
בחברתו של אורןמתמחים בכל סוגי עבודות האינסטלציה. על תיקונים תקבלו אחריות של מינימום שנה ועל החלפת צנרת תקבלו חמש שנות אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.