הוא היה מדהים. בא וטיפל ממש מהר אפילו נתן הנחה קטנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחר כהן, קרית אונו.
אשרור: 03/10/2017
משוב: 25/06/2017
תיאור השירות:
פירוק טוחן אשפה והתקנת סיפון.
חוות דעת:
הייתה סתימה בכיור בגלל טוחן שלא עבר. התקשרתי וביקשתי שיגיע מהר. הגיע תוך זמן קצר ופתר את הבעיה. היה לו גם חשוב להתקשר אחרי כדי לוודא שאני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טליה ת. תל אביב.
משוב: 08/05/2016
תיאור השירות:
בדיקת נזילה בכיור והתקנת טוחן אשפה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נחמד ומקצועי. הוא בדק את הנזילה בכיור ואיתר תקלה בטוחן אשפה. הזמנתי את החלק והוא אסף אותו והתקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
א. ב. תל אביב.
אשרור: 23/05/2017
משוב: 15/02/2017
תיאור השירות:
תיקון טוחן אשפה שלא מגיב.
חוות דעת:
היה מצויין. מצא מיד שמדובר בכפתור אתחול שיש ללחוץ עליו מספר שניות. גבה מחיר סמלי בלבד על הביקור. הגיע עם חיוך והיה נחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2014 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אורן הוא דור שני לאינסטלטורים. מגיל קטן הוא נצמד לאבא שלו, שעוסק בתחום כבר 45 שנה וממנו קיבל את האהבה לתחום. הוא עבד איתו 8 שנים, עד שהחליט לפתוח עסק בעצמו.
הוא נשוי ומגדל באושר שלושה ילדים, שאולי יהיו המשך לדור האינסטלציה .
"אני אוהב את תחושת הסיפוק מההצלחה", אומר אורן, "נהנה ממציאת פתרונות. זה תחום שמשתנה מיום ליום. גם אחרי 22 שנה עדיין לומדים משהו חדש כל הזמן. אני קם בבוקר לעבודה עם חיוך".
כשהוא לא בעבודה, תוכלו למצוא אותו עושה כושר, רוכב על אופניים והולך להשתלמויות.
בעתיד הוא רואה את עצמו ממשיך באותו מקום, "אין לי כוונות להתרחב אלא להיות אינסטלטור בוטיק ולתת יחס אישי לאנשים. התחלתי בתור אינסטלטור קטן ואני לא מתכוון לגדול. אני אוהב את מה שאני עושה והקשר עם הלקוחות חשוב לי".
אורן הוא אינסטלאטור והבעלים של חברתו, המתמחה בעבודות אינסטלציה.
אורן התחיל את דרכו כבר בגיל 16, והתמחה באינסטלציה במרכז לימוד טכנולוגי (מלט"ב). מאז הוא מתחזק בגאווה גופים ומוסדות ממשלתיים גדולים, מספרות מוכרות, רשתות נרחבות ואפילו את הלונה פארק!
אורן מעיד על עצמו שהוא יוצר קשר מיוחד עם הלקוחות. "אצלי כל לקוח מקבל שירות כאילו זה הבית שלי. אני נותן לבנאדם תחושה של שקט, ואם הבעיה חוזרת אני קודם כל הולך ללקוח שכבר שילם ולא מחפש מהר כסף חדש. אני רוצה לשמור על הלקוחות שלי ועל השם שלי".
העובדים של אורן, הוא מספר, מקצועיים ואיכותיים. "אני בוחר אותם בפינצטה. אלו אנשים אמינים, איכותיים וכל הלקוחות אוהבים אותם".
תחומי ההתמחות:
:: עבודות אינסטלציה
:: הקמת תשתיות של מערכות מים
:: הקמת קווי ביוב ראשי
:: הקמת תשתיות לבתים פרטיים
בחברתו של אורןמתמחים בכל סוגי עבודות האינסטלציה. על תיקונים תקבלו אחריות של מינימום שנה ועל החלפת צנרת תקבלו חמש שנות אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.