מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אורן
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.94
מחיר 9.68
איכות 9.89
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ניצן ש. תל אביב.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה
חוות דעת:
היה פשוט נפלא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מרינה ד. תל אביב.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת + תיקון דליפה מתחת לכיור
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל סטרקמן, תל אביב.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
החלפת רכיב סדוק בברז המקלחת.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הייתי מרוצה מהכל מההתחלה ועד הסוף, מהרגע שיצרתי איתו קשר היה מענה מהיר, מדויק. המחיר בהתחלה אמנם היה יקר לדעתי, אבל אחר כך הצלחתי להוריד אותו והמחיר שהוא עשה לי היה טוב בעיניי. הוא פשוט בא, תיקתק את התקלה והכל באותו היום, ממש עשר עשר עשר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רלי אונגר, תל אביב.
משוב: 08/10/2019
חוות דעת:
היה מושלם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר דיבון, תל אביב.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון
חוות דעת:
השירות היה מעולה! אורן טיפל בבעיה במקצועיות, היה שירותי ונחמד מאוד. היינו מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני הירשנזון, תל אביב.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקור נזילת מים לדירה מתחתי, אבחון וטיפול.
חוות דעת:
כל השירות היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא לוי, תל אביב.
אשרור: 15/10/2019
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז מטבח וברז ניל.
חוות דעת:
הגיע לרחוב מאוד לא פשוט מבחינת חנייה, עניין שתמיד עושה לי בעיות עם בעלי מקצוע. לא התלונן. היתה בעיה של זרם מים קרים מאוד נמוך במטבח. איבחן שהבעיה היא הברז. הייתה לו באוטו מעבדת תיקונים שלמה עם מבחר ברזים. היה צריך לפרק מחיצה בארון מתחת לכיור כדי להגיע לברז. למרות הגישה הלא פשוטה לשם העבודה נעשתה ביעילות ומהירות, ובאווירה מאוד נעימה. יש זרם מטורף עכשיו של מים. אפילו עשה הנחה בסוף. מאוד ממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טליה גושן, תל אביב.
משוב: 08/10/2019
חוות דעת:
מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס דוחובני, תל אביב.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. אורן הגיע במהירות ועשה את העבודה בזריזות והסתימה נפתחה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי פרשטמן, תל אביב.
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה, בקרה, טיפול ואיטום של נזילה וייעוץ.
חוות דעת:
מקצועי, אמין, דייקן, אנושיות מעל הכל. נתן ייעוץ מקצועי לעילא. מומלץ בחום רב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1294 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק