מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסף
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.80
מחיר 9.73
איכות 9.77
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ירדן הגר, תל אביב.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה חשמלי והחלפת מנוע.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה! אמין מאוד, אדיב ומקצועי. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יפית וולף, תל אביב.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועות לתריסים.
חוות דעת:
כל השירות היה עשר! יוסף דייקן, מקצוען ויש לו מחירים סבירים לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה למ, תל אביב.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ועשה עבודה מעולה. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן כ. תל אביב.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי, שכלל החלפת מנוע.
חוות דעת:
קיבלתי ממנו שירות והוא היה בסדר גמור, באמת טוב. הוא פתר את הבעיה, הגיע בזמן שסיכמנו ולקח את המחיר שסיכמנו. הוא החליף את המנוע יחסית מהר והכל היה סבבה ונכון לעכשיו אין לי תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ענת פ. תל אביב.
אשרור: 12/08/2019
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה תקוע ושבור וחיבור רצועות חדשות.
חוות דעת:
שירות מעולה! יוסף היה אדיב, שירותי ומקצועי מרגע ההתקשרות הראשון מולו. היה מאד תקשורתי, הגיע מהר, תיקן באופן מקצועי את התריס המאתגר, הציע לנקות אחריו וגבה מחיר הוגן ושווה לכל כיס. מומלץ ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל קזמיר, תל אביב.
אשרור: 12/08/2019
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה ישן.
חוות דעת:
יוסף עשה עבודה טובה מאוד בזמן קצר. הוא היה נחמד, הגיע בזמן והכל עובד מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דביר אברהם, תל אביב.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריסי שלבים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדנה מסטבוים, תל אביב.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תריסים חשמליים שכלל החלפת מנוע ורצועות.
חוות דעת:
היה נחמד מאוד, הגיע בזמן ועשה כל מה שהיינו צריכים. היינו מרוצים מאוד, לאחר פחות מחודשיים היתה תקלה, הזמנו אותו שוב והוא התכחש שעליו לתקן ללא עלות וגבה שוב מחיר, ולא נמוך. התאכזבנו מאד מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר ששון, תל אביב.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס ידני שלבים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, מבחינת לוחות זמנים - קבע והגיע בזמן, עשה עבודה נקיה ומדוייקת. נראה מקצועי והמחיר היה סביר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
תמיר אטיאס, תל אביב.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
שירות מעולה. יוסף מקצועי, אדיב, הגיע ב20 דק איחור אבל תיקן את התריס בכמה דקות. הוא ניקה אחריו והשאיר את הבית כאלו לא היה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 763 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק