מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסף
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.78
מחיר 9.70
איכות 9.72
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רן גלר, תל אביב.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
אחלה! הוא היה טוב, הגיע בזמן שאמר, לקח את המחיר שאמר מראש ולא היו הפתעות. נוסף על כך הוא עשה את העבודה בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
רון ספיר, תל אביב.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה במוסך.
חוות דעת:
היה מעולה! באמת הכל היה טוב, הוא היה זמין, הגיע בזמן ועשה עבודה איכותית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביטל מאיר, תל אביב.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע להחלפת גלגלים בתריס רגיל.
חוות דעת:
בעלי כבר פירק את הדלת, וכשהתקשרנו ליוסף הוא הסביר לנו איפה לקנות גלגלים חדשים ואיך להרכיב אותם. הוא ממש הוגן ונחמד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה חלפין, תל אביב.
משוב: 10/09/2019
חוות דעת:
היה בסדר, הכל נעשה כמו שצריך!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עומר פסטל, תל אביב.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
החלפת זכוכית בחלונות והתקנת מנעולים.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב אנחנו ממש מרוצים! הוא בא בזמן שקבענו איתו היה איתנו כל הזמן בקשר, יצא שהוא איחר פעם אחת והוא עשה לנו הנחה על זה, עשה את העבודה בצורה טובה וסה"כ הייתה חוויה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוסלן שירי, תל אביב.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ"ד.
חוות דעת:
הכל היה בסדר הוא אחלה של בנאדם. עשה את העבודה פיקס, באמת אחלה בעל מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן כ. תל אביב.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי, שכלל החלפת מנוע.
חוות דעת:
קיבלתי ממנו שירות והוא היה בסדר גמור, באמת טוב. הוא פתר את הבעיה, הגיע בזמן שסיכמנו ולקח את המחיר שסיכמנו. הוא החליף את המנוע יחסית מהר והכל היה סבבה ונכון לעכשיו אין לי תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
תמר קדמן, תל אביב.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
תיקון סוגר ב3 חלונות אלומיניום.
חוות דעת:
אנחנו מאוד מרוצים מהשירות. הוא היה מאוד נחמד ונתן שירות מעולה. לדעתי המחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר ליאני, תל אביב.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון חלון.
חוות דעת:
אחד האנשים הכי נחמדים שעזרו לי. הדריך אותי בטלפון במשך שעה, אמר לי לשלוח לו תמונות של המנגנון השבור, בדק בדיוק מה חסר ואמר לאן ללכת, מה לקנות ומה לעשות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי רבינוביץ, תל אביב.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
החלפת גלגלים בחלון הזזה.
חוות דעת:
היה מדהים. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו ועשה עבודה טובה. היה מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 742 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק