מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רפי
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.78
מחיר 9.30
איכות 9.56
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 85 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבי רבינוביץ', קרית מוצקין.
משוב: 18/02/2019
תיאור השירות:
תיקון פחחות של פגוש קדמי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השירות שלו היה טוב. הוא היה אדיב, לקח מחיר סביר ועבד מהר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יגאל ביר, קרית חיים.
משוב: 08/01/2019
תיאור השירות:
יישור פגוש ומכסה מנוע קדימי ברכב סוזקי בלנו שנת 98.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב. עבד מקצועי, זריז ואני מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבישי גיל, קרית מוצקין.
משוב: 04/12/2018
תיאור השירות:
תיקון פגוש אחורי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השירות, היחס והמקצועיות מעל ומעבר, הדבר היחיד שהפריע לי זה שלדעתי המחיר היה קצת מעל לממוצע אבל אין ספק שהם מקצוענים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נסטיה נטע שרינוב, קרית אתא.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 04/07/2018
תיאור השירות:
תיקון וצבע של מכסה מנוע ושל פגוש קדמי ברכב מזוג סוזוקי ליאונה, שנת 2005.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהעבודה וגם מהשירות שהיה טוב. הם עשו את התיקונים שהגעתי עבורם, אבל עשו גם מעבר לזה דברים שלא ביקשתי, שזה היה ממש נחמד. הם מקצועיים, ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי אלון, קרית מוצקין.
אשרור: 04/09/2018
משוב: 30/07/2018
תיאור השירות:
צביעת מכסה קדמי, אחורי גג ופגושים ברכב מסוג טויוטה קורולה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר גמור בכל הפרמטרים! היה הוגן במחיר. העבודה נעשתה לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק לוי, קרית ביאליק.
אשרור: 22/05/2018
משוב: 18/04/2018
תיאור השירות:
תיקון ציר שבור בדלת תדלוק.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה! שירות מהיר, מקצועי, עבודה איכותית, תימחור נמוך. בהחלט יכלו לחייב אותי בעלויות של חלפים, אבל ביצעו תיקון שדרש ריתוך נקודתי בלבד. יומיים לפני קבלתי הצעת מחיר, קבענו מועד לטיפול. הצעת המחיר היתה יקרה בהשוואה לחיוב הסופי שהיה ממש נמוך. מרגע שהגעתי עד שיצאתי מהמוסך עברו 20 דקות. כל הכבוד. ממליץ ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי כ. חיפה.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון פגוש קדמי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עינת ע. חיפה.
אשרור: 22/05/2019
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
תיקון פגוש קדמי ברכב.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
נחמדים ממש!! תיקנו בצ'יק ובכלום כסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שיראל רונוס, חיפה.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
תיקון פחחות בדלת ימין ברכב מסוג פולקסווגן.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה ממש מצוין. מנהל המקום ממש נחמד, לקח מחיר הוגן, היה מקצועי ועשה עבודה טובה, הדלת נראית חדשה לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון ברייטמן, תמרת.
אשרור: 07/08/2018
משוב: 03/07/2018
תיאור השירות:
תיקון צבע למכסה בגאז לרנו פלואנס צבע כחול.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה פשוט מדהים! הכל מדהים. עמד בזמנים, היה נחמד ברמות. מקצועי, זריז, אדיב והוגן . פשוט אין מילים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני גולדברג, חיפה.
אשרור: 30/10/2017
משוב: 27/09/2017
תיאור השירות:
פחחות וצבע לכנף אחורי וטמבון ברכב יונדאי i30 קרוס וואגן, שנת 2013.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור.
איכות
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
נדב גבה, קרית ביאליק.
משוב: 11/07/2018
תיאור השירות:
תיקון חור ושריטות בפגוש קדמי, וצביעה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות כמו שצריך! הוא גם צבע ותיקתק עבודה במחיר סביר. הוא מקצועי, הוא אחלה והעובדים שלו אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור גולדשטיין, קרית ביאליק.
משוב: 11/05/2018
תיאור השירות:
תיקון טמבון קדמי לרכב.
חוות דעת:
היה מצוין. יש לו יחס ושירות מעולים. הוא בן אדם נחמד, ישר, אדיב ומאוד מקצועי. הייתי מאוד מרוצה, אני חושב שהוא אחד התותחים וממליץ לכולם עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איב איזייאב, נשר.
משוב: 20/11/2016
תיאור השירות:
החלפת ידית לרכב.
חוות דעת:
היה ממש בסדר. עשו עבודה בסדר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אסי ו. קרית מוצקין.
משוב: 18/03/2016
תיאור השירות:
תיקון של מראה ימנית צדדית ברכב מסוג מאזדה שלוש שנת 2009.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא נחמד. הוא נותן יחס אדיב ונתן שרות מקצועי. הוא עמד בלוח הזמנים שאמר מראש.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל דיבואה, חיפה.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת אחורית.
חוות דעת:
רפי היה נהדר וממש אחלה! הוא עזר לי מאוד ובלי שאני אבקש ממנו הוא התקשר לביטוח והשיג את התשלום על חשבונם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונה זיבנברג, חיפה.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
חיזוק פגוש אחורי ברכב מסוג Mitsubishi Space Star שנת 2017.
חוות דעת:
הם היו פשוט נהדרים, הייתי סופר מבסוטה. עשו עבודה ולא לקחו על זה כסף. אמרו שזה בשמחה על חשבון הבית והיו מאוד אדיבים וישרים. הייתה אופציה בין 2 עבודות והם המליצו לי על הזולה יותר, ממש יצאתי עם מצב רוח טוב ואמון בעולם. תודה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב שקד, חיפה.
אשרור: 18/07/2019
משוב: 04/11/2018
תיאור השירות:
תיקון שכלל פוליש למכסה מנוע וליטוש שמשה קדמית.
חוות דעת:
היה גרוע מאוד! לקחתי את הראשון ברשימה כי אמרתי שאי אפשר לטעות אבל זה לא היה כך. היה לי כתמים של בטון מחניה תת קרקעית בשמשה הקדמית ובמכסה מנוע. בטלפון דיברנו ואמרתי לו שהשמשה זה יותר דחוף והפח פחות דחוף אז תספיק רק הצעת מחיר. לפי מה שראיתי רפי הוא רק הנציג שם ומי שעשה את העבודה היה יוסוף. הוא עשה ניסוי עם פוליש לכתמים בפח והצליח. בנוגע לשמשה הוא רצה להשתמש בנייר לטש אז שאלתי אותו אם זה לא יישרוט לי את השמשות והוא אמר שממש לא וזה מאוד עדין והוא גם משתמש בזה לרכב שלו.יצאתי משם אחרי ששילמתי על העבודה ואני רואה שהכל היה שרוט וזה גרם פשוט נזק בלתי הפיך ואי אפשר לתקן את זה צריך רק להחליף. הם סירבו לתת קבלה על העבודה שבוצעה. הם טוענים שהעבודה שבוצעה בעצם זה טיפול בכתם על מכסה המנוע. והטיפול בשמשה היה רק ניסיון ולא רשום את זה בקבלה.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
שלומי בני, חיפה.
משוב: 11/07/2019
חוות דעת:
מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני איזנברגר, חיפה.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
יישור כיפוף בציר הדלת.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, רפי בחור מאוד סימפתי, לבבי וחביב, אני מאוד מרוצה מהשירות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 85 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשפחח רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות פחחות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק