מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ויקטור
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.81
מחיר 9.36
איכות 9.70
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מאשה הלוי, שוהם.
משוב: 10/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
תיקון חלקי בהרבה כסף לדעתי.
איכות
7
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
סגור
אפרת סמיה, שוהם.
אשרור: 07/02/2019
משוב: 08/12/2018
תיאור השירות:
התקנת פילטר לסינון מים בברזים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור בסך הכל! בנוסף, תיקן כאקסטרה ברז בבית שלא היה מוברג טוב. הוא נתן הסבר מפורט, שילם על המוצרים רק אח"כ גבה את הכסף.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שגיא דוד, שוהם.
משוב: 28/12/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במרזב.
חוות דעת:
מעולה, שירות טוב ומחיר טוב. הכל באמת על הכיפאק :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איה אפרים, שוהם.
משוב: 25/12/2018
תיאור השירות:
פתיחת מסננת של ברז ומתן יעוץ בנוגע לברז אחר.
חוות דעת:
רציתי לסדר מקלחון בו היתה נזילה, אמר שחיבים להחליף בברז מסוים . עלה למעלה, בדק ופתח, היה אצלי בערך 10 דק' ואמר שהוא ישלח לי הצעת מחיר לגבי הברז. עלות הביקור היתה אמורה להתקזז עם העבודה. ניסיתי להשיג אותו, הוא פשוט לא ענה לי ולא חזר אליי עד שהוא ענה פעם אחת הוא אמר שכנראה הייתה אי הבנה והוא לא יכול לעשות את זה. כנראה שהוא לא רצה לעשות את העבודה וזה היה מאוד מאכזב. סה"כ הוא היה נחמד אבל זה לא מספיק.
איכות
1
מחיר
1
זמנים
3
יחס
9
1
כללי
גירסאות
אביבית מ. שוהם.
אשרור: 19/12/2018
משוב: 20/10/2018
תיאור השירות:
תיקון של ברזים שמובילים לניאגרה ותיקון נזילה של ברז בשירותים.
חוות דעת:
הגיע בזמן, ביצע את העבודה בצורה מקצועית עם שיקולים של תועלת לזמן ארוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלי בריסקין, שוהם.
משוב: 22/11/2018
תיאור השירות:
עבודת אינסטלציה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אסתי ב. שוהם.
אשרור: 28/10/2018
משוב: 28/08/2018
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ל. שוהם.
משוב: 23/10/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילות במס' ניאגרות סמויות.
חוות דעת:
התאים עצמו לשעות שלי, הגיע בזמן, איתר מיד הבעיות, טיפל במקצועיות וביעילות, הסביר מה עשה, אדיב, גבה מחיר הוגן. 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב ב. שוהם.
משוב: 09/10/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחון.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לימור קפלן, גינתון.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 01/07/2018
תיאור השירות:
תיקון צינור ביוב.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, נתן שירות טוב ומחיר הוגן לדעתי. הוא עשה לנו תיקון אינסטלציה שבעל מקצוע הקודם לא עשה טוב, והפעם נראה שזה יצא מקצועי וטוב. הוא היה גם צריך להוסיף לנו חלק וזה קצת לקח הרבה זמן עד שהוא עשה את זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 101 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק