מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אליהו
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.65
מחיר 9.69
איכות 9.73
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 88 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אריה נדלר, מזכרת בתיה.
משוב: 15/09/2019
חוות דעת:
מאוד נהניתי! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אורי פ. רחובות.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז וגומיות בשרותים.
חוות דעת:
ביצע העבודה לשביעות רצוני במחיר שאמר מראש ובזמן בו אמר שיגיע. נתן חשבונית עבור התשלום. התרשמתי שהוא מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בלה אוזירנסקי, רחובות.
משוב: 25/01/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז במקלחת כולל עקיפה חיצונית של הצנרת.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור. בפעם הראשונה הוא הגיע אלינו להתקנת ברז במקלחת אבל אז התחילה משם נזילה. עקבנו אחרי זה כמה ימים וזה לא הפסיק אז הוא חזר לתיקון נוסף שבו הוא עקף את הצנרת בצורה חיצונית ובעצם דילג על מקום הנזילה. הוא היה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי בן סבט, תל אביב.
משוב: 20/08/2017
תיאור השירות:
איטום של נזילות בקיר, החלפה של ברז וטיפול ברטיבות.
חוות דעת:
אדם מדהים. מחאת הנכים בעיצומה, אני קיבלתי אדם, בלי קשר לנכות שלי, גם אם לא הייתי נכה ראיתי שיש לי עסק פה עם אדם מדהים, הוא אדם ישר שמסתכל על דברים באופן מקצועי. הוא נשאר אמין בעיני הלקוח. אני זכיתי והיתה לי הזכות לקבל ממנו שירות. היחס, האדיבות, השאלות הסבלנות. הוא עומד בלוח הזמנים, מודיע אם יש עיכוב. יש לו יחסי יחס אנוש ללקוח מדהים. חבל שאי אפשר לשכפל אותו. סוף סוף בעל מקצוע שהוא נורמאלי. גם מבחינת המחירים הוא מאוד מאוד עממי. ולא רק מקצועי. זה אדם שבא לעשות את העבודה ונותן מחיר טוב. הוא לא בא לרמות אף אחד. הוא אפילו החליף לי חלק בלי לקחת תוספת תשלום. מגיע לו את כל הפירגונים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל ח. באר יעקב.
אשרור: 08/08/2017
משוב: 08/06/2017
תיאור השירות:
החלפת מצוף וגומיה בניאגרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. קודם כל כבר בטלפון כשתיארתי לו את הבעיה הוא אמר לי שזה יכול להיות משהו ואמר את העלות, שכבר הייתה זולה יותר ממישהו אחר. בסוף הוא ראה שזה משהו אחר אז זה אפילו עלה פחות. הוא היה גם אמין, גם מקצועי וגם נחמד. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי רובינשטיין, נס ציונה.
משוב: 04/06/2017
תיאור השירות:
פירוק פילטר בברז ראשי בכניסה לבית, והחלפתו בצינור.
חוות דעת:
היה מקצועי ואדיב, המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אסף מ. רחובות.
משוב: 11/05/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
אחלה בחור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל ב. גאליה.
משוב: 19/04/2017
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל. הוא הגיע בזמן, היה ממוקד, מקצועי והמחיר היה הוגן. ממליצים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שמוליק קלמי, רחובות.
משוב: 01/06/2016
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
רונית טמסטט, רחובות.
משוב: 12/04/2016
תיאור השירות:
הכנת תשתית למייבש ומכונת כביסה.
חוות דעת:
אני ממש מרוצה ושמחה שעשיתי אצלו את העבודה. זה היה ממש מורכב, היה צריך לחצוב בקיר ובארון ליד הכיור כדי להוציא נקודת ניקוז. התרשמתי שעבד בזריזות ועשה עבודה יפה, מקצועית ואסתטית. מבחינת זמנים היה מצוין, עמד בזמנים כמו שאמר. יחס אישי היה בסדר גמור, בעל מקצוע הגון וגם המחיר היה הוגן לדעתי. אני שמחה שעשיתי אצלו את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 88 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק