מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אליהו
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.62
מחיר 9.68
איכות 9.73
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 80 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
צבי ליברמן, אשדוד.
משוב: 17/06/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ירון לישע, אשדוד.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז כיבוי אש.
חוות דעת:
הוא מעולה ומקצועי, אמין ולקח מחיר מאוד סביר. ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אולגה מילר, אשדוד.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע ואמר שיש לי אחריות על התקלה הזו. הציע לעשות עבורי פיתרון זמני שיחסוך לי כסף והוצאות והוא אכן הצליח במחיר ממש טוב לפתור את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סבטלנה סרברינסקי, אשדוד.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
התקנת שעון מים לצינורות של דירה.
חוות דעת:
היה פשוט מצוין! התקשרתי לכמה אנשים והוא היה זה שדרש את הסכום הכי הוגן. הוא הגיע בזמן שקבענו, תקתק את העבודה והיה ממש עשר מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרים חאיט, אשדוד.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
העברת מכונת כביסה מהמטבח לחדר אמבטיה כולל חיבורי צנרת.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, התרשמתי שהבן אדם מקצועי והוא עשה הכל כמו שצריך, עבד נקי, יפה, מהר ובמחיר טוב, הוא ממש בחור נהדר. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרומה יולזרי, אשדוד.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה הכוללת פירוק אסלה.
חוות דעת:
הוא היה עשר. קודם כל הוא בא בדיוק בזמן, יום שישי זה לא יום מתאים לאינסטלטור, אבל הוא אמר שהוא יבוא מוקדם והוא באמת בא מוקדם, הוא איתר את התקלה צ'יק צ'ק והלך תוך חצי שעה. המחיר גם היה הוגן, היינו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס זוהר, אשדוד.
משוב: 26/02/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ירון ל. אשדוד.
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
איטום נזילה בקיר חיצוני.
חוות דעת:
העבודה בוצעה אצל אמא שלי והיא היתה מאוד מרוצה. הוא עמד במילה שלו, הגיע בזמן והיה בחור מאוד נחמד. עשה הכל כמו שצריך והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות סעיד, אשדוד.
משוב: 09/12/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
היה חבל על הזמן. הוא הגיע תוך שעה מהרגע שהתקשרתי אליו. לדעתי הוא היה הוגן במחיר וטיפל בבעיה במהירות. הוא הסביר לי תוך כדי מה הוא מסדר. הוא היה שקוף ולא ניסה להגדיל את הבעיה אלא הסביר במדויק הכל. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורה גלין, אשדוד.
משוב: 23/10/2018
תיאור השירות:
החלפה של צינור מטבח נוזל.
חוות דעת:
הגיע בזמן, איתר את התקלה במהירות וגבה מחיר הוגן בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 80 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק