מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יעקב
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.82
מחיר 9.74
איכות 9.80
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אמיר בר, פתח תקווה.
אשרור: 12/02/2020
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
התקנה של כריים גז.
חוות דעת:
יעקב היגע בשעה שסיכם, היה מקצוען אמיתי, נחמד ואדיב ובעל חוש הומור. פשוט כייף לעבוד עם בעל מקצוע שכזה. עמד בזמנים, נתן מחיר מעולה והכול עם חיוך ואדיבות מדהימה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טדי לנדר, גבעת שמואל.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
התקנת כיריים גז של חברת סאוטר.
חוות דעת:
בסדר גמור, נעים, נחמד, מקצועי ועשה את העבודה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אניטה טלקר, פתח תקווה.
אשרור: 10/02/2020
משוב: 10/12/2019
תיאור השירות:
התקנת תנור משלוב כיריים והחלפת צינור גז.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
יעקב היה מעולה! התקשרתי אליו ואמר שיגיע יום למחרת, לא הצלחנו לתאם שעה אבל בסופו של דבר אחרי 45 דקות הגיע להתקין את התנור ולהחליף צינור גז, יחס אדיב, נחמד, שירות מקצועי, המחיר הוגן לדעתי וממש מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד אשטון, פתח תקווה.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
תיקון ברז גז.
חוות דעת:
שירות מצוין, עמד בזמנים ואפילו הקדים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנית שאשא, פתח תקווה.
משוב: 07/02/2020
תיאור השירות:
תיקון כיריים.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, יעקב הגיע בזמן, היה מקצועי, אדיב, הוא איש מקסים כל הכבוד לו, הוא עוזר לאנשים מבוגרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינב פ. גבעת שמואל.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
התקנה וחיבור של כיריים גז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. יחס טוב ומקצועי מאוד, אני בכללי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רגב צברי, פתח תקווה.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקינות של מערכת גז וחיבור כיריים.
חוות דעת:
בסדר גמור, מקצועי, יודע את העבודה, נתן מחיר הוגן ושירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה יוסף, פתח תקווה.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת דליפות בצנרת גז ובדיקת ברז גז, חיבור כיריים לגז ותיקון של מערכת הצתה.
חוות דעת:
היה מצוין! התקשרתי אליו, קבענו יום ושעה, הגיע בזמן, עשה את העבודה ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה-אמונה אמסלם, גבעת שמואל.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקינות של גז, והתקנת כיריים.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, אמין, זריז, סבלן להסברים ומאוד יעיל ואמין. העבודה הייתה קצת אחרת ממה שקבענו והוא נשאר עם המחיר שקבענו בתחילה ולא לקח יותר, רק איחר ברבע שעה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן ברזילי, פתח תקווה.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
העברת נקודת גז.
חוות דעת:
היה לא משהו בכלל, ביקשתי שהוא יזיז לי מקום של נקודת גז למקום אחר בבית, הוא הזיז למקום אחר ממה שביקשתי, הוא לקח איתו את הברז כי אמר שמפחד שכהנגר יתקין את הארון זה יישבור את הברז תיכנן להחזיר להחזיר את הברז אחרי ביקור נוסף שכולל תשלום נוסף, זה נראלי מוגזם, אני חושב שהנגר היה יודע להתמודד עם זה היה ממש מאכזב. הוא איחר ב-40 דדק' לקח תשלום על משהו שאני בכלל לא ביקשתי.
איכות
1
מחיר
1
זמנים
1
יחס
1
1
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1484 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק