מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קובי
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.80
מחיר 9.65
איכות 9.79
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שירן עמוסי, אור עקיבא.
אשרור: 12/04/2020
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד.
חוות דעת:
קובי היה נפלא! המחיר היה טוב לדעתי, השירות היה מהיר ומצוין, חשבנו שיש תקלה בנוסף להתקנה שעשה והוא מייד עשה את המוטל עליו, הוא ראה שזה לא בתחום שלו אז התקשר לאמישרגאז ודאג שיתקנו לי אפילו שזה לא התפקיד שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוס משקוביץ, אור עקיבא.
משוב: 31/03/2020
תיאור השירות:
החלפה והתקנת דוד שמש של חברת כרומגן.
חוות דעת:
הוא היה מעל ומעבר, הייתי מאוד מרוצה מימנו ואני בהחלט אחזור אליו כשאצטרך, לדרג אותו הכי גבוה בהכול :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל מעודה, אור עקיבא.
משוב: 28/03/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד וקולט שמש.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאוד מרוצה! העובדים פגעו בטעות ברשת של אחד הדיירים, התנצלו ותיקנו על חשבונם, הם התנהגו בנימוס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לין תלם, אור עקיבא.
משוב: 17/01/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי טפטופים מהדוד.
חוות דעת:
קובי היה ממש מקסים! הוא לא יכל לבוא אלי כי זה רחוק אבל הוא ניסה לעזור, נתן לי עצה בטלפון והעצה באמת עזרה. היה סבלני, נתן יחס טוב וממש מעבר למה שאני רגילה לקבל.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר שלו, קיסריה.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת דוד שמש.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והיה מאד אמין וישר, דייק בזמנים ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס בלן, חיפה.
אשרור: 31/05/2020
משוב: 31/03/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל.
חוות דעת:
עשה עבודה מצויינת וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז אלוני, חיפה.
משוב: 28/05/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד שמש על הגג.
חוות דעת:
בשורה התחתונה - מעולה! מקצוען אמיתי, לא מחרטט, מסביר את מה שעושה, מסביר מה האופציות שיש ונותן לך לבחור את מה שמתאים. איש נחמד, נעים לשוחח איתו בזמן העבודה וללמוד ממנו. היה זמין מהיום להיום, ענה לטלפון, אמר שיגיע בין 13:00 ל 15:00 והגיע בזמן, ניגש ישר לתיקון, בלי בזבוזי זמן, מצא את הגורם לתקלה ותיקן אותה במהירות. בנוסף, בדק שהתקלה תוקנה לפני שעזב. לקח תשלום טיפה גבוה לטעמי, אבל שווה את הכסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מקס ו. קרית ביאליק.
אשרור: 27/05/2020
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
החלפת פלאנג'.
חוות דעת:
היה אדיב, מקצועי ודייקן.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני מ. חיפה.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור גרשון, תל אביב.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש וקולט כרומגן.
חוות דעת:
הגיע ממש על הבוקר למחרת שדיברנו, עשה את העבודה כמו שצריך, היה אמין רציני מאוד, ממש טוב, הכל היה ממש מצוין, עמד בזמנים שקבענו עבד מהר ובצורה יסודית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 295 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק