החלפת גומיות, תיקון נזילה בשתי ניאגרות סמויות ובדיקת ניאגרות נוספות.
חוות דעת:
הגיע אליי בחור שעובד עם קובי, בשם לירן והוא היה ממש בסדר. עשה מה שביקשתי ממנו, היה דייקן, שירותי, ביצע עבודה איכותית ולקח מחיר הוגן בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמר קפל, קרית טבעון.
אשרור: 13/11/2022
משוב: 14/08/2022
תיאור השירות:
הפניה לצורך תיקון נזילה מניאגרה סמויה.
חוות דעת:
קובי היה נחמד מאוד, בגלל שהיה בצום לא יכל להגיע, נתן לי הפניה לבעל מקצוע אחר שעשה את העבודה בצורה ממש טובה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אמיר טל, קרית טבעון.
משוב: 03/10/2022
תיאור השירות:
החלפת מצוף ואטם בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
לפני שהוא הגיע הוא בירר בשבילי איזה סוג הניאגרה והגיע עם החלפים המתאימים, קובי היה מעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי שפירא, קרית טבעון.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
ניסיון תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
קובי שלח את השותף שלו לירן שהיה נחמד, סבלני, הגיע לטפל בנזילה, בפעם הראשונה היה חסר לו חלק ובפעם השניה לא הצליח, היה הוגן ולא לקח תשלום, הפנה אותי לחברה שמטפלת בבעיות מהסוג הזה, אדיב והסביר את הבעיות והחלופות.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
אלדד שחר, קרית טבעון.
משוב: 19/07/2017
תיאור השירות:
תיקון של ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה. אדיב, נחמד, הסביר כל מה שעשה והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי נצר, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 10/01/2025
משוב: 11/11/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשתי ניאגרות סמויות, החלפת צינור ושני אטמים.
חוות דעת:
הוא העביר אותי למישהו אחר, הכל היה אחלה והייתי מרוצה מהשירות מאוד. הוא הסביר בפירוט על העבודה, על המחירים, הוא היה מאוד אדיב ונתן טיפים לפעם הבאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דקלה מדר, חריש.
אשרור: 21/11/2024
משוב: 17/09/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשתי אסלות סמויות, כולל החלפת גומייה באסלה אחת והחלפת גומייה וחלק מהמנגנון באסלה שנייה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אור פביאן, זכרון יעקב.
אשרור: 05/09/2024
משוב: 06/06/2024
תיאור השירות:
החלפת מנגנון פנימי בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הגיע מישהו מטעמו בשם לירן שנתן שירות עשר - באיכות, בזמנים, במחיר ובכל הפרמטרים. הוא נתן שירות מקצועי ואדיב ולקח מחיר הוגן לדעתי. אני אקרא לו שוב פעם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איגור ב. חדרה.
אשרור: 26/08/2024
משוב: 17/10/2023
תיאור השירות:
אספקת והחלפת חלק בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! התרשמתי לחיוב. הגיע עובד שלו שעשה עבודה מצוינת. אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 709 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.