היה מעולה! הגיע בזריזות. כלל את עלות הצילום בעלות הכוללת. עדכן בצילום וידאו על כל שלב. ייעץ להמשך. והכל...ביום שישי באמצע ההכנות של הדיירת לקראת סדר פסח אצלה בדירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סרגיי ב. חיפה.
אשרור: 23/02/2024
משוב: 31/10/2022
תיאור השירות:
תיקון צנרת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דור משה, יקנעם עילית.
אשרור: 01/10/2023
משוב: 02/08/2023
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור תיקון צנרת ביוב.
חוות דעת:
היו לי ריחות שעלו מהביוב וקובי הסביר לי בדיוק מה לחבר, מה לעשות וחד משמעית יצא צדיק!!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
איתי אלפסה, קרית מוצקין.
משוב: 21/12/2022
תיאור השירות:
תיקון צינור מים חיצוני בצנרת בדירה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע מהר והיה זמין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
סלבה סטרקין, חיפה.
אשרור: 24/09/2022
משוב: 16/06/2022
תיאור השירות:
תיקון צנרת בעקבות פיצוץ.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
נענה מהר לתקלה, לאחר ניסיונות עם כ15 אנשי מקצוע. התרשמתי לטובה מאד. מקצועי וסבלני.
קובי מאוד שירותי, מאוד מקצועי והיינו מרוצים ממנו. הוא הוגן במחיר לדעתי, אמין ומדהים. קבענו מועד אחד איתו שהתבטל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
קובי התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
אלכס יוספוב, תל אביב.
משוב: 24/08/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור שכלל החלפת צנרת עבור ניצולת שואה בהתנדבות.
חוות דעת:
הוא עשה עובדה מעולה, בחור מקסים והיא מברכת אותו מאוד!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
60 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
שעה אחת נתרמה
על ידי קובי
שירות זה נעשה עבור עמותת חיבורים 80-20.
ליאור שטיינברג, קרית ים.
משוב: 07/08/2022
תיאור השירות:
אבחון רטיבות בקיר והסבר לנסיבות, מתן יעוץ וסיוע.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 709 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.