החלפת גומיות, תיקון נזילה בשתי ניאגרות סמויות ובדיקת ניאגרות נוספות.
חוות דעת:
הגיע אליי בחור שעובד עם קובי, בשם לירן והוא היה ממש בסדר. עשה מה שביקשתי ממנו, היה דייקן, שירותי, ביצע עבודה איכותית ולקח מחיר הוגן בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפרת זוננרייך, קרית טבעון.
משוב: 17/04/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
הוא היה זמין באופן מיידי, ביצע את העבודה במהירות ועשה הכל כראוי. אני הייתי מרוצה וממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מוטי רם, קרית טבעון.
משוב: 08/02/2023
תיאור השירות:
התקנת 4 כיורים ו4 ברזים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. היה מקצועי, הציע הצעות והבין מה עושה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמר קפל, קרית טבעון.
אשרור: 13/11/2022
משוב: 14/08/2022
תיאור השירות:
הפניה לצורך תיקון נזילה מניאגרה סמויה.
חוות דעת:
קובי היה נחמד מאוד, בגלל שהיה בצום לא יכל להגיע, נתן לי הפניה לבעל מקצוע אחר שעשה את העבודה בצורה ממש טובה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אמיר טל, קרית טבעון.
משוב: 03/10/2022
תיאור השירות:
החלפת מצוף ואטם בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
לפני שהוא הגיע הוא בירר בשבילי איזה סוג הניאגרה והגיע עם החלפים המתאימים, קובי היה מעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פדרו שליט, רמת ישי.
משוב: 26/11/2020
תיאור השירות:
חיזוק הברגת ברז לקיר.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי שפירא, קרית טבעון.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
ניסיון תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
קובי שלח את השותף שלו לירן שהיה נחמד, סבלני, הגיע לטפל בנזילה, בפעם הראשונה היה חסר לו חלק ובפעם השניה לא הצליח, היה הוגן ולא לקח תשלום, הפנה אותי לחברה שמטפלת בבעיות מהסוג הזה, אדיב והסביר את הבעיות והחלופות.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
אלדד שחר, קרית טבעון.
משוב: 19/07/2017
תיאור השירות:
תיקון של ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה. אדיב, נחמד, הסביר כל מה שעשה והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צח גלברד, חדרה.
משוב: 16/04/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז השקייה.
חוות דעת:
הגיע באותו היום והיה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 709 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.