הוא היה ממש נחמד, היה מאוד סבלני והסביר לי את הכול לפרטי פרטים, ההנחיות שלו היו מאוד מקצועיות וברורות ובעבותיהן הבעיה נפתרה, אני מאוד ממליצה עליו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
דניאל ח. חיפה.
אשרור: 13/04/2020
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
הברזה מעבודה של תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
אני לא הייתי מרוצה! בעל המקצוע קבע עמי בכדי לבצע עבודת תיקון לדוד חשמל. תחילה, הוא ביטל עקב מזג האוויר, יום למחרת טען שמזג האוויר לא השתפר ולכן שוב לא יכול להגיע. לאחר מספר ימים, פניתי שוב בכדי לתאם מועד חלופי ביוזמתי, הוא לא הציע להגיע וקבע להגיע ביום למחרת. ביום למחרת, הוא טען כי כיוון שהייתה שיחה ממתינה של רבע שעה אצל מי שקבענו כי יחכה בדירה, הוא לא מעוניין לחכות שיענו והוא ממשיך הלאה. אמרתי שיחכה מעט שאברר, ושאלתי מדוע הוא לא נוסע לדירה כפי שקבענו ושמחכים לו והוא אמר שהוא לא נוסע בלי שמי שנמצא בדירה עונה. ביקשתי שוב ושוב כי ימתין דקה שאברר מה המצב, אך התעקש שהוא רוצה להמשיך. לאחר מספר דקות התקשר אליי האדם שחיכה לבעל המקצוע, ושלח לי תמונה המוכיחה כי בעל המקצוע המתין בדיוק 5 דקות עד שהחליט לסוע. שלחתי את התמונה לבעל המקצוע, ואמרתי שזה לא מכובד. הוא שאל אם אני רוצה שהוא יחזור, אמרתי שכבר אין צורך. חשוב לציין כי במהלך השיחה הטלפונית בעל המקצוע התלהם ודיבר בצורה לא מכבדת. כך גם טען בפניי האדם שחיכה לו בדירה, שבעל המקצוע ממש נזף בו. חבל ומאכזב.
זמנים
5
יחס
3
4
כללי
יבגניה לוברובה, חיפה.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור בדוד חשמל.
חוות דעת:
היתה נזילה, התקשרתי אליו בערב, קבענו יום למחרת, עלה תוך 10 דק וטיפל בכל הבעיה, הביא לי את החלק בצינור שבו היתה הבעיה כדי להראות לי מה היתה התקלה. הייתי ממש מבסוטה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חגי הולצמן, חיפה.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד חשמל של חברת כרומגן בגודל 80 ליטר ותיקוני צנרת.
חוות דעת:
הוא מדהים, אחראי, רציני והגיע בזמן. ממש אין מילים, היה על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית ציזיק, חיפה.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מדוד חשמלי.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! ענה במהירות, טיפל באדיבות וגם המחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוראל שמאי, חיפה.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא אחלה! אדם מאוד מקצועי, שירותי ונחמד. הוא עשה עבודה ממש טובה ולקח מחיר סביר בהחלט. מבחינתי הוא עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל ש. חיפה.
משוב: 29/07/2016
תיאור השירות:
תיקון ברז בדוד חשמל.
חוות דעת:
שירות אחלה! הגיע בזמן, נראה מקצועי. הסביר וענה לשאלות. פתר את הבעיה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ענת סימון, אור עקיבא.
משוב: 22/04/2025
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלן ג. פרדס חנה-כרכור.
משוב: 27/10/2024
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! אמין מקצועי. הבחור פתר במקצועיות. אפנה שוב אליו בקלקול הבא.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 772 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.