היה בסדר גמור! הוא הגיע בזמן, עבד יפה והיה שירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יונתן פ. חיפה.
משוב: 28/01/2024
תיאור השירות:
התקנת ברז בכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ותותח על. אני מרוצה ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל בן שלוש, חיפה.
משוב: 19/11/2023
תיאור השירות:
התקנת ברז ניל במדיח כלים.
חוות דעת:
קובי נתן שירות טוב. הוא היה מהיר ועשה עבודה טובה. יצאנו עם חוויה טובה ואפילו קראנו לו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל דר, חיפה.
משוב: 12/11/2023
תיאור השירות:
החלפת ברז למכונת כביסה.
חוות דעת:
היה נהדר! אמשיך לעבוד איתו! מקצועי ומחיר הוגן בעייני!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותי ק. חיפה.
אשרור: 04/06/2023
משוב: 04/04/2023
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
היה מושלם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אודליה צ. חיפה.
אשרור: 21/05/2023
משוב: 22/03/2023
תיאור השירות:
התקנת ברז מהשיש במטבח.
חוות דעת:
היה מעולה! הזמנתי את קובי אחרי שאינסטלטור אחר עשה עבודה גרועה. כשקובי הגיע, הוא זיהה שיש קושי בהתקנה של הברז הקיים בגלל מבנה הכיור מלמטה. הלכתי לקנות ברז חדש והתייעצתי איתו איזה ברז כדאי לקנות. למיטב הבחנתי ההתקנה מעולה והברז החדש יציב. מחיר הוגן לחלוטין. סבלני ואדיב. ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יולה מ. חיפה.
אשרור: 12/01/2023
משוב: 13/11/2022
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
קובי הגיע אלינו במועד שסיכמנו מראש עם שותף. עשו עבודה מהירה, יסודית ונקייה! נאלצו לחתוך את הברז הישן ממקומו על מנת להתקין את החדש, סידרו את הכל תוך זמן קצר! מקצועי ושירותי! אם נצטרך משהו בעתיד נפנה רק אליו. תודה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל מירסקי, חיפה.
משוב: 28/12/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז מטבח.
חוות דעת:
קובי היה אחלה! הוא עשה את עבודה כמו שצריך, התאמץ ולא ויתר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
ערן אליאס, חיפה.
אשרור: 24/09/2022
משוב: 25/07/2022
תיאור השירות:
אספקת והחלפת ברז מטבח.
חוות דעת:
קובי ביצע את העבודה לשביעות רצוני. עם זאת, המחיר היה יכול להיות יותר טוב בעיניי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 662 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.