היה מצויין, היחס שלו מעולה. הוא איתר את הנזילה מהר מאוד, החליף את החלק על המקום ובחצי שעה סיים את העבודה. עשיתי סקר שוק והמחיר שהוא נתן לי נשמע לי הגיוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון אלישע, עכו.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, היה לו חשוב שאני אראה את מהלך העבודה מה שלא מובן מאליו. אני מרוצה וממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פנינה מלמד, עכו.
משוב: 19/08/2018
תיאור השירות:
ביקור ללא תיקון של דוד שמש עקב דליפה מזערית.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, הגיע בזמן עלה לגג לבדוק הסביר לי שלא כדאי לתקן כיוון שמדובר בדליפה מזערית מאוד, אבל כן נתן לי כמה אופציות. גבה מחיר הגון רק עבור הביקור והתרשמתי מאוד לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ילנה נודלמן, קרית מוצקין.
משוב: 23/06/2025
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ראובן ש. פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 08/06/2025
משוב: 09/04/2025
תיאור השירות:
החלפת קולט כרומגן cr12.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרית שני, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 27/05/2025
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון שפרן, חיפה.
משוב: 26/05/2025
תיאור השירות:
אספקה והתקנת דוד שמש מחברת כרומגן, 150 ליטרים.
חוות דעת:
שירות סבבה, היה אחלה, ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון ג. גבעתיים.
משוב: 28/04/2025
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש וקולט על גג רעפים.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון סדן, זכרון יעקב.
משוב: 22/04/2025
תיאור השירות:
החלפת שסתום לחץ בדוד שמש.
חוות דעת:
היה מעולה! נתן זמן הגעה משוער הגיע בזמן מוכן עם החלקים הנדרשים פירק, החליף ובדק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 773 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.