הוא עשה עבודה טובה! מקצועית, הוא היה הכי זול שבדקתי ואני אמשיך לעבוד איתו בהמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר מרציאנו, חדרה.
אשרור: 02/01/2023
משוב: 03/10/2022
תיאור השירות:
תיקון סתימה בצינור דוד והחלפה של מסעף מים חמים וקרים.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז! ומעבר למצופה האמת. קובי היה סבלני מאוד והסביר בדיוק את התקלה ומה שעומד מאחוריה. בנוסף מצא עוד תקלה בבית שפתרה לי את כמות המים החמים שאנחנו מקבלים. הדוד עובד עכשיו כמו דוד חדש! פשוט אלוף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד זיני, חדרה.
משוב: 03/10/2022
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ופלאנג' בדוד.
חוות דעת:
קובי היה מקצועי, שירותי ולקח מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
ליאת חי, חדרה.
משוב: 20/03/2022
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד חשמלי.
חוות דעת:
התקשרתי אליו ביום שישי אחרי שהדוד עשה בעיות והוא הגיע במהירות, הספיק לטפל ולסגור את הכל לפני כניסת שבת, הוא נתן יחס מדהים ואני ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צחי רימוני, עתלית.
משוב: 10/04/2024
תיאור השירות:
תיקון צינור שגרם לנזילה בחיבור לדוד.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
סלים גדעון, טירת כרמל.
משוב: 06/04/2024
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד.
חוות דעת:
היה מעולה מכל הבחינות! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא נוה, קרית ביאליק.
משוב: 31/03/2024
תיאור השירות:
החלפת דוד.
חוות דעת:
הגיעו מהר, עבדו מהר ובצורה מקצועית ולקחו מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן טאוסיג, חיפה.
משוב: 26/03/2024
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל בנפח 80 ליטרים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הגיע, עלה על הבעיה והחליף את הדוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 725 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
*על כל עבודה קיימת מסגרת אחריות פרט לסתימות.
שאלות ותשובות עם קובי
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.