הוא היה בסדר גמור. זו לא היתה בעיה גדולה, אבל הוא הגיע בזמן, לקח מחיר סימלי עבור הביקור בלבד וגם התקשר יום אחרי להתעניין עם הבעיה נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איגור ב. חדרה.
אשרור: 02/05/2024
משוב: 17/10/2023
תיאור השירות:
אספקת והחלפת חלק בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! התרשמתי לחיוב. הגיע עובד שלו שעשה עבודה מצוינת. אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביאל אזולאי, חיפה.
משוב: 16/04/2024
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד ונציאן, בנימינה.
משוב: 15/04/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס ג. אור עקיבא.
משוב: 14/04/2024
תיאור השירות:
עבודה בגובה שכללה חיבור צינור ניקוז ופתיחת סתימה בניקוז.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומי בן סימון, קרית ביאליק.
אשרור: 11/04/2024
משוב: 11/12/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה הכוללת החלפת פעמון.
חוות דעת:
שירות מאה אחוז! הגיע העובד שלו לירן והיה בסדר גמור, הסביר יפה את התקלה והמחיר היה בסדר לפי דעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל ישי, חיפה.
משוב: 31/03/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור באמבטיה.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא עשה את העבודה בצורה מעולה, הגיע בזמן והשירות היה מצוין. אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביב בירן, קרית טבעון.
משוב: 20/03/2024
תיאור השירות:
פתח סתימה במקלחת.
חוות דעת:
היה טוב, הגיע בזמן והיה הוגן ומקצועי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מנחם ולדמן, חיפה.
משוב: 20/03/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
קובי נשמה טובה עם רגישות לניצולי השואה, עשה ככל יכולתו להשמיש את השירותים במהירות למען אימי ניצולת השואה ואף לקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 662 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.