מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עוז
ציון כללי:
9.46
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.58
זמנים 9.69
מחיר 9.07
איכות 9.53
דירוג כללי 9.46
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אביטל רוזנצויג, כפר סבא.
משוב: 01/03/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור של חברת דלונגי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הגיע בזמן ועשה את העבודה כמו שצריך בסך הכל.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
מאיר אורן, הוד השרון.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה של חברת אאג, שכלל החזרת חלק למקום.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה מהמקצועיות, מהטיפול המהיר, מהאדיבות ומזה שהוא הגיע בזמן כמו שקבענו. הוא מנע ממני תיקון יותר רציני, או החלפה של התנור ובעלות של ביקור, כי הוא לא השקיע חומרים אלא סידר את התנור והכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת שורץ, רעננה.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור מחברת סאוטר.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, עוז בן אדם נעים הליכות, משתף פעולה, בעל יחס מקצועי ואכפתי. ההתרשמות ממנו מאוד טובה ואעזר בו בהמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חמוטל רון, כפר סבא.
משוב: 08/11/2018
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה של וירפול.
חוות דעת:
עוז היה הגון מאוד ואמר שלא בטוח שיוכל לתקן את התנור שלי אז הפנה אותי למישהו שמתמחה בתנורים כמו שלי. קבעתי איתו והוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה, אני מרוצה מאוד!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה פלמור, הוד השרון.
משוב: 30/11/2017
תיאור השירות:
בדיקת תנור.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השרות היה טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גילי ליבוביץ, כפר סבא.
משוב: 10/09/2017
תיאור השירות:
תיקון של הברגה שהשתחררה בתנור.
חוות דעת:
הוא היה מצויין. הוא אמר מראש מה צריך לעשות והגיע בזמן. הוא פתר את הבעיה בזמן קצר, באופן מקצועי ובמחיר שהיה סביר בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי ל. רעננה.
משוב: 11/06/2017
תיאור השירות:
תיקון של כרטיס אלקטרוני בתנור מחברת קופרבוש.
חוות דעת:
היה שירות בסדר גמור, היה מעט יקר אבל זה הפיתרון היחיד שהיה לי כדי לתקן את המקרר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ארז אלון, תל אביב.
אשרור: 26/03/2020
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת תנור חשמלי בילד אין.
חוות דעת:
הוא היה ממש סבבה, הוא לא תיקן בסוף אלא רק אבחן את סיבת התקלה ויש לי רק מילים טובות לומר. הוא הגיע בזמן, לא היה מאוד זול אבל סביר ביחס לאחרים והיה אדיב וענייני. הוא זיהה את התקלה ולמחרת נתן לי הצעת מחיר אבל בסוף החלטתי לקנות מכשיר חדש.
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רונית מ. רמת השרון.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מכסה טורבו בתנור אפייה.
חוות דעת:
הוא הגיע עם מסכה מסודר ונקי, ביקש שאשלח לו תמונות מראש כדי לבדוק אם יודע לתקן את המכשיר, הגיע תיתק את העבודה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מילנה בודגוב, תל אביב.
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
החלפה של גוף חימום בתנור.
חוות דעת:
היה מעולה מכל הבחינות. הוא היה מאוד נחמד ומקצועי, הכל עובד טוב מאז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 976 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק