מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דרור
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.78
מחיר 9.67
איכות 9.82
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 18 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
סיון בלומן, גבעתיים.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
ייעוץ בנוגע לתכנון ושדרוג דירת 4 וחצי חדרים חדשה.
חוות דעת:
הוא מאוד מקצועי ומאוד אדיב, מסביר בפירוט, מאוד סבלני. עונה לכל שאלה, גם מעבר לשעות הייעוץ הוא היה זמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דני רייכרט, רמת גן.
אשרור: 02/01/2018
משוב: 27/10/2017
תיאור השירות:
תכנון ופיקוח על שיפוץ דירה במהלך תמ"א 38. העבודה כללה תכנון עבודות בנייה, אינסטלציה וחשמל.
חוות דעת:
הוא ממש מצוין, איש נעים, דייקן ואמין מאוד. מרוצה מאוד וממליץ לכל אחד! כל הסופרלטיבים שיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון יעקב, רמת גן.
משוב: 30/07/2015
תיאור השירות:
חישוב שטחים ובדיקות להיתכנות פרוייקטים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ונתן לי שירות אדריכלי מהיר. הנתונים שביקשתי ממנו לבדוק התבררו כמדוייקים לחלוטין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארי קולמן, תל אביב.
משוב: 17/02/2019
תיאור השירות:
הוצאת תיק מידע מהעירייה ומתן ייעוץ טלפוני.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא נעים זמין ואדיב. נותן הרבה מידע ללא חיוב וכיף להתנהל איתו מקצועית גם. כבר בשלב זה חסך לנו כמה אלפי שקלים על ידי פעולות של הגדלת ראש. כיף!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר צדקה, חולון.
משוב: 13/05/2018
תיאור השירות:
תכנון שיפוץ לבית ופיקוח על העבודה.
חוות דעת:
היה מצוין וכיף לעבוד איתו, מאוד התחברנו אליו ועבדנו ממש כמו ידידים. הוא מאוד פדנט, מקצועי, יודע להתיישב מול הלקוחות, לזרום עם הרעיונות שלהם ולתת הנחייה בצורה מקצועית. הוא גם פקח על העבודה וזה מאוד עזר לנו. היינו מאוד מרוצים, הוא ממש אחלה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גיא וינוגרד, יהוד.
משוב: 07/03/2018
תיאור השירות:
הכנת "תיק מידע" לעירייה.
חוות דעת:
הוא היה טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לי ש. תל אביב.
משוב: 18/10/2017
תיאור השירות:
תכנון של שיפוץ, שכלל חלקים קיימים וקומה חדשה מאפס. הגשת תוכניות למועצה ותכנון תשתיות אינסטלציה וחשמל.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, מקצועי, נחמד, עזר בכל שעה מהשעות הקטנות של הבוקר עד השעות המאוחרות של הלילה. תמיד היה זמין לשאלות והתייעצויות. כשנתקלנו בבעיות הוא ישר היה נכון להגיע במיידי ופתר את הבעיות באופן יצירתי. פשוט קסם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דולי סרבי, יהוד.
משוב: 30/07/2015
תיאור השירות:
תכנון הבית.
חוות דעת:
שירות מעולה ב-100%, מדובר באדם הגון ומיוחד במינו. דרור פעל במסירות בשבילנו, ואני אשמח להגיד את כל הדברים הכי טובים שרק אפשר להגיד עליו. הבית מתכונן בטוב טעם וכל מי שנכנס מתפעל מאוד, אני כל הזמן ממליצה עליו כי פשוט אין דברים כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעים לוי, חולון.
משוב: 30/07/2015
תיאור השירות:
עזרה בקבלת רישיונות מהעירייה.
חוות דעת:
אחלה בחור, זריז ונאמן. מתי שצריך אותו נותן שירות. הייתי מרוצה ממנו. דרור מדבר יפה מתנהג יפה ולא הייתה אף פעם בעיה ביננו. אני המלצתי עליו לעוד חברים.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים מסיקה, משמר הירדן.
משוב: 11/06/2015
תיאור השירות:
תכנון של בית פרטי.
חוות דעת:
היה שירות טוב מאוד. היה אדיב ומקצועי, אמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 18 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאדריכל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות אדריכלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק