מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עופר
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.83
מחיר 9.66
איכות 9.86
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 44 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יעקב יהב, אורנית.
אשרור: 24/09/2016
משוב: 10/07/2016
חוות דעת:
הייתי מאוד מאוד מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב יהב, אורנית.
אשרור: 07/06/2016
משוב: 04/04/2016
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור ז. תל אביב.
משוב: 02/12/2015
תיאור השירות:
תיקון נזילה במטבח.
חוות דעת:
בעל מקצוע מאוד מאוד נחמד, הוא היה בסדר גמור. הגיע כמו שאמר ובגשם שוטף יצא החוצה לחצר לראות אם הכל בסדר, טיפל בהכל בהמון סבלנות וגם ניקה אחריו בסיום העבודה. הגיע בזמנים שקבענו וביצע את העבודה כמו שצריך, עד עכשיו הכל תקין. אני ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
-
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל אלנקוה, נירית.
משוב: 04/11/2018
תיאור השירות:
איתור נזילה תת קרקעית בעזרת גז.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, הסביר בדיוק מה הוא עושה ובאמת לקח את הזמן כדי לבדוק לעומק את הבעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדר הס, פתח תקווה.
משוב: 18/10/2018
תיאור השירות:
איתור נזילה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר פרנקל, פתח תקווה.
אשרור: 10/10/2018
משוב: 15/07/2018
תיאור השירות:
איתור נזילה תת קרקעית בחצר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר גמור, מצוין! בא בזמן, עשה את העבודה. היה ממוקד בעבודה, לא התעסק בדברים אחרים. מצא את הבעיה ופתר אותה. רק המחיר היה קצת גבוה לדעתי, אבל ממה שבדקתי מישהו אחר ביקש את אותו מחיר. מאוד מרוצה ממנו :)
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהובה רקנטי, מודיעין.
אשרור: 02/10/2018
משוב: 17/07/2018
תיאור השירות:
איתור של נזילה בצנרת.
חוות דעת:
עופר הגיע תוך זמן קצר, עבד במקצועיות והיה הוגן ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד לוין, רעננה.
אשרור: 07/09/2018
משוב: 04/07/2018
תיאור השירות:
איתור נזילה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! עבד ממש טוב ועשה עבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל פינטו, הוד השרון.
משוב: 05/09/2018
תיאור השירות:
בדיקה נזילות בבית.
חוות דעת:
היה עשר! היתה לי נזילה באמבטיה שהגיעה לשכן והוא מצא את הבעיה בעזרת הציוד המשוכלל והידע הרב שלו. בנוסף, תיעד את הכול עם תמונות לצורך מעקב. הוא אדם נפלא, נעים הליכות ומקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי שטיין, אורנית.
משוב: 29/07/2018
תיאור השירות:
איתור של נזילה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
האיתור היה מורכב והוא עשה זאת בצורה מדויקת ומקצועית. היה נחמד מאוד!הוא עמד בזמנים ועבד בסבלנות עד שוידא שאכן מצא את הנזילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 44 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק