מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עופר
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.74
מחיר 9.58
איכות 9.76
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 22 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יעקב יהב, אורנית.
אשרור: 24/09/2016
משוב: 10/07/2016
חוות דעת:
הייתי מאוד מאוד מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב יהב, אורנית.
אשרור: 07/06/2016
משוב: 04/04/2016
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור ז. תל אביב.
משוב: 02/12/2015
תיאור השירות:
תיקון נזילה במטבח.
חוות דעת:
בעל מקצוע מאוד מאוד נחמד, הוא היה בסדר גמור. הגיע כמו שאמר ובגשם שוטף יצא החוצה לחצר לראות אם הכל בסדר, טיפל בהכל בהמון סבלנות וגם ניקה אחריו בסיום העבודה. הגיע בזמנים שקבענו וביצע את העבודה כמו שצריך, עד עכשיו הכל תקין. אני ממליצה עליו בחום.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל פינטו, הוד השרון.
משוב: 05/09/2018
תיאור השירות:
בדיקה נזילות בבית.
חוות דעת:
היה עשר! היתה לי נזילה באמבטיה שהגיעה לשכן והוא מצא את הבעיה בעזרת הציוד המשוכלל והידע הרב שלו. בנוסף, תיעד את הכול עם תמונות לצורך מעקב. הוא אדם נפלא, נעים הליכות ומקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית הר-נוי, ראש העין.
אשרור: 09/01/2018
משוב: 31/10/2017
תיאור השירות:
בדיקה של רטיבות.
חוות דעת:
היה שירות מאוד מקצועי. הוא עשה על הדרך עוד בדיקה של לחץ מים ללא חיוב. הייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי משען, נס ציונה.
משוב: 12/11/2017
תיאור השירות:
אבחון ותיקון של נזילה מצינור ניקוז בבנין.
חוות דעת:
הוא ביצע את התיקון יחד עם עוד עובד בהצלחה. לדעתי המחיר היה קצת יקר.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דורון מיינרט, פתח תקווה.
משוב: 14/08/2017
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעם אבן חן, מודיעין.
משוב: 26/02/2017
תיאור השירות:
זיהוי 2 נקודות נזילה: במקלחת ובמרפסת שירות.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והתמודד יפה עם הזמן שהיה לו לעבוד על הדירה של השכן מלמעלה (השכן היה צריך לצאת).מומלץ ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
ליאת ג. רעננה.
אשרור: 12/10/2016
משוב: 08/08/2016
תיאור השירות:
תיקון נזילה שכלל הדבקת שיש והחלפת ברזי ניל.
חוות דעת:
קראנו לו מספר פעמים בשל נזילה שחזרה על עצמה והוא חזר ותיקן הכל. בנוסף הוא גם נותן אחריות על העבודה כך שיש תחושה שיש עם מי לדבר. בסך הכל היינו מרוצים מאוד וגם המחיר היה הוגן.
איכות
8
מחיר
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יהונתן ד. פתח תקווה.
אשרור: 11/10/2016
משוב: 16/06/2016
תיאור השירות:
תיקון של צינור חיצוני בבניין.
חוות דעת:
היה על הכיפאק. הוא עשה עבודה מעולה, ומבחינתי הוא 10 בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 22 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק