מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלון
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.98
זמנים 9.95
מחיר 9.83
איכות 9.86
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עידו בן נחמיאס, תל אביב.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
החלפת אסלה וניאגרה מסוג מונובלוק כולל צנרת.
חוות דעת:
הוא האיש מקצוע הכי טוב שעבדתי איתו עד עכשיו, עבד בצורה מקצועית, היה אדיב ולקח מחיר הוגן. הוא איש עבודה והאמת אחלה גבר! מומלץ בחום בהתחייבות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גל בלו, תל אביב.
משוב: 20/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בגינה.
חוות דעת:
אלון נחמד מאד, אדיב ושירותי מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן בינט, תל אביב.
משוב: 20/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעלי הולווד, תל אביב.
משוב: 20/01/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מאוד טוב! אדם מאוד אמין, אדיב ושירותי. גם המחיר שלקח היה הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילה א. תל אביב.
משוב: 24/12/2018
תיאור השירות:
תיקון של צינור המוביל מים לדוד שמש והתקנת פורק לחץ.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! בחור נחמד מאוד, הגיע בזמן ונתן שירות טוב. לא יודעת אם המחיר נחשב טוב או לא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סאשה פופוב, תל אביב.
משוב: 24/12/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! אדיב, דייקן, מקצוען. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפעת לוי, תל אביב.
משוב: 21/12/2018
תיאור השירות:
עבודת אינסטלציה.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרב כ. תל אביב.
משוב: 19/12/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור, תיקון נזילה בשירותים והחלפת ברז נוזל בעקבות פיצוץ בצינור.
חוות דעת:
היה מצוין! אלון היה אצלנו היום קרוב ל4 שעות, דאג לכל מה שנזל בבית והיה לא מעט... בהתחלה, הראה כל דבר שהיה תקול והסביר בדיוק מה הולך לעשות, לאחר שסיים לבדוק את התקלות, דאג להגיד את המחיר מראש ועשה תיאום ציפיות מאוד ברור- והכל בשקיפות מלאה. גם כשגילה בעיה נוספת לאחר שפתר את הבעיה הראשונה, נסע לקנות ולהביא את החלק הנדרש וחזר לתקן. מלבד המקצועיות שלו, שהיתה ניכרת בכל דבר, אלון מאוד שירותי, נעים ונחמד. שמחה שבחרתי באלון ובמידרג בכלל. תודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי זכרי, תל אביב.
משוב: 12/12/2018
תיאור השירות:
ניקוי קו צנרת.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא בחור צעיר עם ראש על הכתפיים, עבד בשקיפות מלאה והיה זמין אחרי העבודה לשאלות. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר חתן, תל אביב.
אשרור: 09/12/2018
משוב: 09/08/2018
תיאור השירות:
תיקן נזילה בצנרת המטבח.
חוות דעת:
היה מצוין! אלון נתן שירות מצוין, אדיב ומקצועי מאד. כשהגיע, איתר את הבעיה בזריזות ופתר אותה על הצד הטוב ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 138 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק