מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלון
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.98
זמנים 9.94
מחיר 9.81
איכות 9.86
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יעלי הולווד, תל אביב.
משוב: 20/01/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מאוד טוב! אדם מאוד אמין, אדיב ושירותי. גם המחיר שלקח היה הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איילה א. תל אביב.
משוב: 24/12/2018
תיאור השירות:
תיקון של צינור המוביל מים לדוד שמש והתקנת פורק לחץ.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! בחור נחמד מאוד, הגיע בזמן ונתן שירות טוב. לא יודעת אם המחיר נחשב טוב או לא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סאשה פופוב, תל אביב.
משוב: 24/12/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! אדיב, דייקן, מקצוען. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפעת לוי, תל אביב.
משוב: 21/12/2018
תיאור השירות:
עבודת אינסטלציה.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרב כ. תל אביב.
משוב: 19/12/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור, תיקון נזילה בשירותים והחלפת ברז נוזל בעקבות פיצוץ בצינור.
חוות דעת:
היה מצוין! אלון היה אצלנו היום קרוב ל4 שעות, דאג לכל מה שנזל בבית והיה לא מעט... בהתחלה, הראה כל דבר שהיה תקול והסביר בדיוק מה הולך לעשות, לאחר שסיים לבדוק את התקלות, דאג להגיד את המחיר מראש ועשה תיאום ציפיות מאוד ברור- והכל בשקיפות מלאה. גם כשגילה בעיה נוספת לאחר שפתר את הבעיה הראשונה, נסע לקנות ולהביא את החלק הנדרש וחזר לתקן. מלבד המקצועיות שלו, שהיתה ניכרת בכל דבר, אלון מאוד שירותי, נעים ונחמד. שמחה שבחרתי באלון ובמידרג בכלל. תודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי זכרי, תל אביב.
משוב: 12/12/2018
תיאור השירות:
ניקוי קו צנרת.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא בחור צעיר עם ראש על הכתפיים, עבד בשקיפות מלאה והיה זמין אחרי העבודה לשאלות. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר חתן, תל אביב.
אשרור: 09/12/2018
משוב: 09/08/2018
תיאור השירות:
תיקן נזילה בצנרת המטבח.
חוות דעת:
היה מצוין! אלון נתן שירות מצוין, אדיב ומקצועי מאד. כשהגיע, איתר את הבעיה בזריזות ופתר אותה על הצד הטוב ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר שליט, תל אביב.
משוב: 16/11/2018
תיאור השירות:
תיקון דליפת ריח ביוב בשירותים.
חוות דעת:
הוא מעולה. הוא הגיע בזמן, היה סופר מקצועי, מאוד נחמד ופתר את הבעיה בקלות. מכיוון שהוא פתר את הבעיה בקלות ובזריזות הוא אפילו לא גבה תשלום! הוא אמר שאם הבעיה חוזרת אני יכולה להתקשר אליו אבל בינתיים נראה שהבעיה נפתרה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לבנה סבח, תל אביב.
משוב: 08/11/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת ביתית.
חוות דעת:
הוא היה שרותי מאוד ומקצוען. הייתה חוויה מצוינת, אני ממליצה עליו בחום רב!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל ז. תל אביב.
אשרור: 09/10/2018
משוב: 06/08/2018
תיאור השירות:
החלפה של טוש ישן בחדש שרכש לפי הזמנה, חיזוק של זרם המים, חיזוק חיבורים בברז המטבח והחלפת צינורות בברז של המטבח.
חוות דעת:
הוא היה קודם כל בן אדם מאוד נעים ונחמד, מעבר לזה היה מקצועי ואמין, נתן מעבר למחיר הנמוך יחסית שלקח ופעם הבאה אני לא אחשוב פעמיים לפני שאבקש אותו במיוחד!הוא לקח תוספת מחיר קטנה ביחס למה שסיכמנו כדי החליף את הצינורות בברז של המטבח וחיזק את החיבורים בברז המטבח ללא תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 128 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק