מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יחזקאל
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.64
מחיר 9.62
איכות 9.55
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עופר בן צבי, תל מונד.
אשרור: 23/11/2016
משוב: 14/09/2016
תיאור השירות:
החלפת גלגלים של דלת ויטרינה.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, רגוע ושליו. הגיע בזמן ופתר את הבעיה למרות שהיא לא היתה פשוטה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
אילן פורת, נתניה.
משוב: 09/08/2009
תיאור השירות:
החלפה של מנגנון גלגלת בתריס.
חוות דעת:
הוא בנאדם נחמד, מגיע לו עשר! בעיקרון זה היה אמור להיות תיקון פשוט אבל בסוף בגלל שלא היו לו את כל החלקים שהיה צריך כדי לעשות את ההחלפה הוא אילתר והשתמש בהרבה יותר חלקים אבל עדיין לקח את אותו מחיר שקבענו מראש....
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציפי סולימאן, נתניה.
משוב: 17/01/2007
תיאור השירות:
יחזקל ביצע עבורינו מס' עבודות. עשה לנו חלונות במרפסת בשתי זוויות הכוללים הכנת מסילות ובסיס לחלון. הוא עשה לי קיר בצד באמבטיה למקלחון לפי הזמנה שלי, לא מוכרים כזה. הבן שלי מנגן בתופים אז יחזקאל החליף לי גם חלון לזכוכית אטומה לבידוד רעש מבפנים החוצה.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה ממנו!! הוא עשה עבודה יפה וטובה! הוא גם לא היה יקרן! עשינו השוואת מחירים והוא היה ממש בסדר!!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
י. ב. רמת השרון.
אשרור: 07/08/2018
משוב: 05/06/2018
תיאור השירות:
החלפת גלגלים לויטרינה.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. ל. בית יהושע.
אשרור: 10/01/2017
משוב: 07/11/2016
תיאור השירות:
החלפת גלגלים בדלת זכוכית + רשת.
חוות דעת:
היה מעולה! יחזקאל היה מקצועי מאוד, הגיע בזמן שקבע. עבד בצורה נקיה וזריזה. מאוד מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 10/12/2013
משוב: 09/09/2013
תיאור השירות:
החלפת גלגלים בחלון ותיקון רשת.
חוות דעת:
בסך הכל היה בסדר והמחיר היה טוב. היה חסר לו בולמים מברזל לחלונות ורדפתי אחריו ולא הצלחתי להשיג אותו.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 21/09/2009
תיאור השירות:
החלפת גלגלים בויטרינה.
חוות דעת:
זה קצת מורכב, מצד אחד, הוא היה בסדר גמור, בא ועשה את התיקון בחלון. מצד שני, הוא לא בדק שהחלון נסגר עד הסוף ולקח לו הרבה זמן לחזור אלינו שוב ולעשות את התיקון החוזר. סך הכל הוא באמת מאוד נחמד וגם המחיר שלו היה סביר, רק העמידה בזמנים הייתה פחות טובה...
איכות
9
מחיר
10
זמנים
7
יחס
10
8
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 02/10/2013
תיאור השירות:
החלפת גלגלים בשני חלונות.
חוות דעת:
אני מרוצה ממנו כי הוא עמד בזמנים ועשה עבודה מאוד טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס הראל לביא, נורדיה.
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תריסים והחלפת רשתות.
חוות דעת:
מקסים, הגיע בזמן וגבה מחיר טוב. בן אדם נפלא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמוליק עטר, כפר יונה.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי תקוע.
חוות דעת:
יחזקאל היה מצוין בשירות שלו ובאדיבות. ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 200 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק