הרכבת שפורפרת מקלחת לברז אמבטיה ותליית מתלה לשפורפת אמבטיה בקרמיקה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הייתי מרוצה, היה טוב. הוא הגיע באותו יום שהתקשרתי אליו. הוא הסביר לי את כל אפשריות התלייה ונתן לי לבחור מה לעשות. הוא נתן שירות טוב, היה סבלני ואדיב וגבה מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נאות שמיר, הוד השרון.
משוב: 19/06/2020
תיאור השירות:
תיקון ארון וכוננית שירותים במקלחת.
חוות דעת:
דובי היה מאה אחוז, ממש מעולה, עמד בזמנים, הגיע מתי שאמר, תיקן ציק צק, היה אדיב, נחמד ומגיע לו בהכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותי כריסטן, רמת גן.
משוב: 09/06/2020
תיאור השירות:
תליית מוט אמבטיה ותיקון נעילה של חלון הזזה שיוצא למרפסת.
היה בסדר. הוא עשה הכל כמו שסוכם אך לקח לו שעות ארוכות.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 17/11/2017
תיאור השירות:
תיקון פגם בארון אמבטיה.
חוות דעת:
התיקון היה בסדר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
צחי שמי, תל אביב.
אשרור: 19/09/2021
משוב: 13/05/2021
תיאור השירות:
בדיקת חתיכה מתקרה שנפלה באמצעות מד לחות.
חוות דעת:
דובי איש אדיב, הסביר לי בשיחה ראשונה מה אפשר לעשות וגם במפורט את הבדיקה שהולך לעשות. הוא שלח לי תיאור של הבעיה וייעוץ על מה שניתן לעשות. הייתי מרוצה מהשירות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
לירן ב. תל אביב.
אשרור: 29/11/2020
משוב: 31/08/2020
תיאור השירות:
התקנת מתקן מתח בחדר ממד.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! סופר מקצוען. הגיע, בחן את המקרה והבין איזה ציוד צריך. למחרת על הבוקר הגיע והתקין לי את מתקן המתח, התקנה הדורשת מיומנות ומקצועיות ברמה גבוהה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רביב בזראנו, תל אביב.
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
תיקון נגרות.
חוות דעת:
היה ממש בסדר! ביצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 110 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
דובי הגיע לתחום התיקונים הקטנים אחרי שעסק בתחומים גדולים – והחליט לתת לעצמו חופש בחירה. " התעסקתי בשני תחומים שקרובים לבנייה, גם במיזוג אויר וגם במעליות. כשמתעסקים במעליות מתעסקים בהרבה מאוד תחומים- מסגרות, נגרות, מחשבים. אבל כשעוסקים בתחומים כאלה מתמקצעים בתחום שהוא מצומצם יחסית, וכאן יש לי מגוון שלם של נושאים."
הוא אב לארבעה וסב לנכדים, ובשעות הפנאי הוא יוצר באמצעות זכוכית, ונהנה מטיולים בארץ ובעולם.
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה זה להגיע למקום שבו יש בעיה שאחרים לא הצליחו לפתור, בעיה שדובי מצליח לפתור. התוצר הסופי של העבודה הוא הסיפוק שלו.
ולגבי השאיפות לעתיד? "אני רוצה להמשיך לעשות את העבודה הזאת, זה מה שאני אוהב."
דובי עצמאי ובעל מקצוע כבר 20 שנה, והיום, אחרי שצבר ידע וניסיון רבים הוא עוסק בתיקונים קטנים - הנדימן.
"לא תמיד הייתי בתחום הזה", הוא מספר. "לפני כן עסקתי בייעוץ מכירות וניהול פרוייקטים, עד שהגעתי לשלב שהחלטתי שאני רוצה לנצל את כל מה שלמדתי בימי חיי ולעשות עבודות מהסוג הזה."
תחומי ההתמחות:
:: עבודות אינסטלציה
:: עבודות נגרות
:: עבודות חשמל
:: מנעולנות
הוא מעיד על עצמו שמה שמיוחד בו זה שהוא כמה וכמה בעלי מקצוע באדם אחד. "אני נותן חבילה שלמה – כשאני נכנס לדירה אני מביא איתי עוד בעלי מקצוע, והכל בהנדימן אחד. יש לי ידע וניסיון בהרבה מאוד תחומים."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.