מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
סטיבן
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.88
מחיר 9.71
איכות 9.79
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 52 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מני דקל, רחובות.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
מתן ייעוץ טלפוני לגבי בעיה בדלת כניסה לבית שגרמה לה לא להיסגר.
חוות דעת:
לפני שדיברתי עם סטיבן הרגשתי ששאר המנעולנים מנסים לנצל את המצב שלי בשביל להרוויח יותר כסף, וסטיבן פשוט הסביר לי דרך הטלפון איך לפתור את הבעיה והכל הלך פשוט נפלא! הוא מקסים ואדיב, עזר לי לפתור את הבעיה בעצמי. אני ממש מעריך אותו וממליץ עליו בחום לכולם!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חגי פ. ירושלים.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
החלפה של צלינדר.
חוות דעת:
היה ממש מצויין! ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאלה מקוב, הרצליה.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
תיקון קודן והחלפת מנעול בשער חיצוני.
חוות דעת:
סטיבן היה תותח! הגיע בזמן, היה מנומס, כיבד את המקום, עבד בצורה מדויקת בלי תירוצים וכל הכלים היו אצלו. עשה עבודה עם חיוך והשאיר אחריו הכל נקי. ממליצה עליו בכייף!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני טיטלבום, פתח תקווה.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקון של ידית דלת לובי בניין.
חוות דעת:
נתן שרות מצויין, מחיר הוגן, אפילו תיקן את הצילנדר לבד כדי לא להחליף לאחר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
רם ג. נס ציונה.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון אלקטרוני של כספת.
חוות דעת:
הגיע בזמן ועשה עבודה מצויינת. המחיר היה הוגן והעבודה נקייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמיר ראובני, תל אביב.
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
התקנת כספת וקיבוע לקיר.
חוות דעת:
היה שירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בנימין פלומן, מזכרת בתיה.
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת פלדלת.
חוות דעת:
מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן ה. גבעתיים.
אשרור: 15/12/2019
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
תיקון של מנעול אלקטרוני והתקנה של קודן בשער כניסה לבניין.
חוות דעת:
הגיע בשעה איחור אבל התנצל על זה מאוד. היה מאוד נחמד ונתן יחס ממש נעים. לצורך תיקון המנעול היה צריך להחליף את כל המנגנון אך הוא לא העלה את המחיר מעבר להצעה הראשונה שהוא נתן. יום למחרת שמתי לב שהדלת לא נטרקת עד הסוף, הודעתי לו על זה ומיד ענה שיבוא לתקן בלי להתווכח. אני מרוצה מאוד מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדבין גרובינסקי, רמת גן.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת והחלפת מנגנון.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן, עבודה מאוד איכותית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור לייזרמן גבע, תל אביב.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צילינדר בדלת כניסה לבית של חברת רב בריח.
חוות דעת:
סטיבן היה נהדר, הגיע באותו יום, זריז ווידא שכל המפתחות באמת פותחים את הדלת, מאוד נעים ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 52 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמנעולן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והחלפת מנעולים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק