מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שתפו
מוטי
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.85
מחיר 9.65
איכות 9.74
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יהושע טילמן, קרית מוצקין.
משוב: 15/10/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה וסילוק שורשים בשוחות הביוב של הבניין.
חוות דעת:
מוטי חן הגיע בתוך שעה מהזמנתי ופתח את הסתימה באחת משוחות הביוב. הוא הוציא כמויות של שורשי צמחים משוחה זאת ומשוחה אחרת שבדק, סילק את הפסולת וניקה את השטח. היה מצוין! אני מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שגיב ביטון, קרית אתא.
משוב: 14/10/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לפתיחת סתימה בצנרת של בניין מגורים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מאוד הוגן ושירותי. עזר לי לפתור את הבעיה טלפונית, אמר שזאת בעיה של גישה לצנרת ויכול להסביר איך לסדר ושחבל שהוא יבוא לביקור וסתם נשלם לו. כמובן שהציע לבוא אם לא נסתדר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כפיר שרעבי, נשר.
משוב: 13/10/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימות בכיורים של המטבח ותיקון ברז במטבח וברז של מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא נתן שירות טוב, היה מאוד מפורט בעבודה, הסביר מה צריך להחליף ואיך לטפל בכל בעיה, עשה את העבודה בצורה מהירה ויעילה, רק המחיר היה טיפה יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף דורון, קרית ים.
משוב: 11/10/2020
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ערן א. קרית ביאליק.
משוב: 11/10/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל והחלפת ברז.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתנאל וינר, קרית אתא.
משוב: 08/10/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב של בית פרטי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מוטי הגיע אלינו בהתראה קצרה בעקבות סתימה של השירותים. אחרי שהיו אצלנו אינסטלטורים ולא פתרו את הבעיה רק שמו ״פלסטר״ מה שנקרא. מוטי הגיע, הגדיל ראש, בדק את כל הביובים בחוץ לראות בדיוק היכן הסתימה, לא הסתפק בביוב אחד שראה. הסביר כל הזמן מה שעומד לעשות, עבד בצורה יסודית ומקצועית! השאיר אחריו נקי ומסודר, היה אכפתי ונעים. גם מחיר שירות סביר. ממליצים בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב הרפז, קרית ביאליק.
משוב: 07/10/2020
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק הברמן, קרית מוצקין.
משוב: 05/10/2020
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל באזוב, נשר.
משוב: 05/10/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! יסודי מאוד ומחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי אשתון, קרית ביאליק.
משוב: 02/10/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה, הוא אדיב ונחמד ומסביר פנים, המחיר היה הוגן, והוא עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 659 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק