מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מוטי
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.81
מחיר 9.66
איכות 9.72
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איתן שבט, חיפה.
משוב: 06/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב.
חוות דעת:
מוטי היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מההיענות המהירה, הוא לא משך את הזמן וביצע את העבודה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שרונה קיזנר, חיפה.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר הרמתי, חיפה.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר אורין, חיפה.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת.
חוות דעת:
בעל מקצוע פנטסטי, הגיע ביום שישי בזמן סופה לא נורמלית, עבד בצורה מקצועית, בנעימות, לא עזב אותי עד שפתר את כל הבעיה, גבה מחיר הוגן מאוד, הביא אחריות בצורה מסודרת, אני נותן לו את הציון הכי גבוה כי מגיע לו, מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גולן לוי, חיפה.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בניקוז במרפסת רב קומות.
חוות דעת:
היה מצוין! מוטי הגיע בזמן שסוכם והתקשר לפני לוודא. הפגין ידע, סבלנות ומקצועיות, הוא אדם נעים, פתר את הבעיה ולקח מחיר סביר ביותר עבור השירות. בעל מקצוע אמין עם ניסיון רב. מומלץ !
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ודים מ. חיפה.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור, החלפת סיפון והחלפת ברז באמבטיה.
חוות דעת:
מוטי היה מעולה בהכול, מקצועי, הוגן, עשה הכול בזמן, היה בסדר ולקח מחיר טוב לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה גון, חיפה.
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב הבניין.
חוות דעת:
הוא הגיע במהרה, עבד ביעילות ואפילו גבה מחיר נמוך מהמחיר שאמר מראש כי פתר את הבעיה מהר משציפה. הוא היה נחמד, אדיב והסביר על התהליך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס רבצ'ינקו, חיפה.
משוב: 08/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
הכל היה ממש בסדר גמור, הוא עמד במה שקבענו. הוא הגיע עם עוד בחור והם עשו עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ויטלי אוניק, חיפה.
משוב: 21/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור המטבח.
חוות דעת:
מוטי הגיע בזמן לבצע את העבודה אך יצאתי ככל לא מרוצה, הוא הגיע בשביל פתיחת סתימה אבל נשארתי עם כיור מטפטף. לאחר שפתח את הסתימה ראינו שהמדיח מוציא מים מהמקום הלא נכון. רציתי לדעת אם זה נגרם בגלל הסתימה אז ביקשתי שיבדוק גם את הצינור של המדיח. איך שביקשתי את זה הוא לא הפסיק להתלונן על זה שהוא מאחר וזה יעכב אותו לעבודה הבאה ושהוא ממש ממהר ולא יכול לעשות שום דבר אחר ויצטרך לקבל אישור מהבוס שלו. הוא השאיר אותי עם חור בניקוז הצינור של הכיור ואני נאלצת לשים דלי כין אין לי פתרון אחר.
איכות
0
מחיר
7
זמנים
10
יחס
0
0
כללי
גירסאות
עדי בירמן, חיפה.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה נהדר. הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 525 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק