מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מוטי
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.80
מחיר 9.66
איכות 9.71
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ניר בן נון, תל אביב.
משוב: 01/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
הכל עובד כמו שצריך, הוא עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מירית ללון, תל אביב.
משוב: 21/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
לפני מוטי היה אצלי אינסטלטור שלא הצליח לפתור את הבעיה, ומוטי מצא שהיו שורשים של עצים בצינור וזה מה שגרם לסתימה. הוא ביצע את העבודה בצורה טובה, גבה מחיר הוגן ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק בלילה, תל אביב.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
התקנת ברז במטבח.
חוות דעת:
מוטי אחלה בן אדם! הוא היה אצלי תוך חצי שעה מהרגע שדברנו, נתן מחיר הוגן ושרות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר קליימן, תל אביב.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ותיקון נזילה בשרותים.
חוות דעת:
היה מעולה. היה ממש טוב מכל הבחינות. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע גונן, תל אביב.
משוב: 05/12/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
מוטי היה מקסים ומקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן בראשי, תל אביב.
אשרור: 25/11/2018
משוב: 25/09/2018
תיאור השירות:
החלפה של סיפון.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לנה מ. תל אביב.
משוב: 28/07/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח, החלפת ניאגרה והחלפת סיפון במטבח.
חוות דעת:
היינו מאוד מרוצים מכל השירות. בן זוגי היה במקום בזמן ביצוע עבודות והתרשם מאוד מהמקצועיות, היסודיות והאמינות שלו. הוא הגיע בדיוק בזמן שקבענו איתו, היה מאוד נחמד ונעים. הלוואי שכל בעלי המקצוע יהיו כמוהו. בהחלט נמליץ עליו. המון תודה על השירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלכה בובליסקי, תל אביב.
משוב: 25/02/2018
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה שהתקלקלה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן והיה נחמד מאד. תיקן בצורה מקצועית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדי גולברט, תל אביב.
אשרור: 12/09/2017
משוב: 15/02/2017
תיאור השירות:
הורדת פילטר מים שנזל והחלפה לצינור רגיל.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! הוא היה זמין, הגיע תוך שעה כמו שהבטיח. התשלום היה הוגן. היה נחמד ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב נאור, תל אביב.
משוב: 27/01/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב השירותים.
חוות דעת:
הוא הוזמן פעמיים עבור מישהו אחר, בפעם הראשונה היה בסדר אבל בפעם השנייה הוא הגיע בלי הקפיץ שהיה צריך, השאיר טינופת בבית ולא דאג לסדר אחריו. זה היה נראה מאד לא רציני. הוא היה חסר סבלנות, וצעק על הלקוח למה אני אומר לו עם ידיים בכיסים מה לעשות. הוא כן בסוף פתח את הסתימה ועשה מה שהוא יכול לעשות.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
8
יחס
6
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 523 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק