בהתחלה חשבנו שזה סתימה אבל אז כשהוא הגיע התברר שיש בכלל תקלה בחיבור של האסלה לקיר, אז המחיר בסוף יצא כפול ממה שהוא העריך בהתחלה. הוא היה בסדר גמור, עשה את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי פרץ, תל אביב.
משוב: 18/08/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז מכונת כביסה וראש ברז במרפסת.
חוות דעת:
היה מעולה! בחור אדיב ונחמד ועונה לשאלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל יונה, ראשון לציון.
משוב: 18/08/2025
תיאור השירות:
התקנת מאריך בצנרת ישנה ובעייתית ולאחר מכן התקנת ברז.
חוות דעת:
העבודה נעשתה במקצועיות רבה ובנוסף הוא היה מאוד מנומס ונחמד. תענוג של בעל מקצוע. הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ג'ק גרמן, מודיעין.
משוב: 18/08/2025
תיאור השירות:
מריחת רובה אקרילית והתקנה של רשת ניקוז במקלחון.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! בא בזמן, עשה מהר, הסביר וענה על שאלות בסבלנות רבה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אודי בלדר, רמת גן.
משוב: 18/08/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבור ביוב.
חוות דעת:
קיבלתי רושם של מקצועיות! אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
זאב בליק, רמת גן.
משוב: 17/08/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאל גזית, תל אביב.
אשרור: 15/08/2025
משוב: 16/06/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור אספקת מים ראשי לבניין ע״י החלפת המקטע החלוד במקטע חדש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שחר הגיע באופן מיידי ומיד התחיל בעבודה. מדובר בעבודה פיזית של חפירה וחיתוך שורשים רבים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
רונן להב, תל אביב.
משוב: 14/08/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מעולה! בטלפון אמר מחיר מסוים ובסוף לקח פחות! בראבו. נדיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הדר ב. פתח תקווה.
משוב: 14/08/2025
תיאור השירות:
החלפה של צינור שדלף בניאגרה והחלפת ברז.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יורי ג. פתח תקווה.
משוב: 14/08/2025
תיאור השירות:
החלפת מצוף של ניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור! הגיע בזמן וטיפל במהירות. תודה רבה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2289 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.