הוא היה בסדר, עשה את העבודה. אין לי יותר מידי תלונות חוץ מזה שהמחיר היה יקר בעיניי ביחס לזמן שהעבודה דרשה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
פרויקט שעה טובה
שחר התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
גבי מנגדי, ראש העין.
משוב: 19/01/2021
תיאור השירות:
התקנת מוט דוד, שלושה ראשי אינטרפוץ , ידיות וראש גשם בהתנדבות עבור קשיש חולה.
חוות דעת:
יצרתי איתו קשר כדי לתקן מספר דברים במקלחת אצל
קשיש מאוד חולה שחי רק מקצבת ביטוח לאומי.
שחר היה אדיב ומקסים! הגיע לדירה בדק מה צריך והלך לקנות את החומרים. ולאחר מכן ביצע את העבודה בצורה מקצועית ויסודית.
כיף לפגוש אנשים כאלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
311 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
שעה אחת נתרמה
על ידי שחר
שירות זה נעשה עבור עמותת העמותה למען הקשיש.
מלכה גלזר, רמת גן.
אשרור: 08/05/2024
משוב: 26/11/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
שחר ביצע עבודה מקצועית, הגיע תוך זמן קצר, ותיקן מהר את התקלה. ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל אילון, גני תקווה.
אשרור: 08/05/2024
משוב: 12/09/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה וכיור שנפל.
חוות דעת:
שחר היה מעולה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
דב אברמוביץ, תל אביב.
אשרור: 07/05/2024
משוב: 27/02/2023
תיאור השירות:
החלפת ברז מטבח.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! היה מאוד נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדינה עמיר, הרצליה.
משוב: 05/05/2024
תיאור השירות:
החלפת מקטע צינור ביוב הנמצא מתחת לאדמה בעומק של כ- 40 ס"מ, מחוץ לבית, חיבור לצינור הביוב הישן שיוצא מהבית.
חוות דעת:
היה מדהים! עבדו מהר נקי, על פי מה שנקבע בינינו. העבודה נראית טובה, החומרים נראו טובים, אנשים נעימים וישרים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אתי מונד, תל אביב.
אשרור: 06/05/2024
משוב: 18/12/2023
תיאור השירות:
אספקת והחלפת מצוף בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
שחר נתן שירות מעולה. הוא הגיע ישר, עשה עבודה טובה והיה נעים ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי נובק, תל אביב.
אשרור: 06/05/2024
משוב: 16/01/2023
תיאור השירות:
תיקון שני ברזים למכונת כביסה.
חוות דעת:
מאוד מרוצה! הגיע בזמן, עבד בסדר גמור והיה שרותי מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
וילי מילמן, ראשון לציון.
משוב: 05/05/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
זה כבר פעם שניה שאני מזמין את שחר והוא היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דולב אלעזר, תל אביב.
משוב: 05/05/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה ואיטום בחיבור צנרת ניאגרה לאסלה ואספקת ראש למקלחת.
חוות דעת:
שחר היה היה בסדר גמור! הוא עבד טוב, הסביר והיה כנה, הייתי מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1758 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.