הייתי מאוד מרוצה! הכל היה בסדר. טופל על הבוקר בחצי שעה, מחיר מוסכם בטלפון מראש. היה תכליתי וענייני וצילם הכל אחרי שעזב, מה עשה בדיוק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מעיין מ. כפר יונה.
משוב: 22/08/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימות במטבח ותיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
היה מדהים! הגיע בזמן שקבענו, טיפל בכל התקלות וכל זאת במחיר סביר והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכי ג. תל אביב.
משוב: 05/10/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור מנקז חיצוני של אמבטיה ושירותים שנגרמה מעץ שגדל בצינור.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל מזרחי, רעננה.
אשרור: 03/10/2025
משוב: 01/07/2025
תיאור השירות:
החלפת 2 ברזים בכיור בשירותים.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ינון פרידמן, רמת גן.
משוב: 01/10/2025
תיאור השירות:
החלפת ידית בברז, התקנת סיפון והתקנת מדיח כלים מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
שחר היה נהדר ואני הייתי מאוד מרוצה. הוא הגיע מהיום להיום ועשה עבודה נהדרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאת ליבוביץ, תל אביב.
משוב: 30/09/2025
תיאור השירות:
תיקון תקלה בעקבות פיצוץ צנרת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור וממש מקסים. אחרי שהוא הגיע לראות את התקלה, הוא הפנה אותנו לבעל מקצוע אחר כיוון שהוא לא מבצע את השירות הזה, והוא היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארי ג. תל אביב.
משוב: 29/09/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה של כיור.
חוות דעת:
ממש מאה אחוז מכל הבחינות! אדיב, מהיר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל פ. תל אביב.
אשרור: 29/09/2025
משוב: 28/07/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז מטבח והחלפת ברז מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא היה אדיב, דייקן, הקפיד על איכות הטיפול ואף כתב לבדוק שהכל בסדר ביום למחרת. מקצועי, הגון ומסביר פנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי גפן, פתח תקווה.
משוב: 28/09/2025
תיאור השירות:
הדבקת כיור.
חוות דעת:
מאוד נהניתי מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברק סיגאוי, פתח תקווה.
משוב: 28/09/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2343 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.