החלפת 2 ברזי ניל, 2 ברזים, מושבי אסלה וסיפון, אספקת והתקנת שני כלים סניטרים, איטום רובה במקלחונים וסיליקון בכיור.
חוות דעת:
קודם כל אם אפשר לתת מאה מתוך מתוך עשר אז מאה בכל הקטגוריות, איש מקצועי, רגוע, עמד בלוח הזמנים והגיע בזמן, תיאם איתי את התאריך, הביא את הכלים הסניטרים כדי שלא אצטרך לסחוב ופינק אותי גם במושבי אסלה. ראה שחסר רובה במקלחונים אז עשה גם את זה והיה כיור שהותקן ומי שהרכיב לא הדביק אז שם סיליקון מאוד איכותי, הוא כמובן את הכל עשה לבד עם הסברים מקצועיים ושקיפות מלאה. באמת בכל הקטגוריות מאה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גידו רוב, ראשון לציון.
משוב: 14/05/2023
תיאור השירות:
החלפת 2 ברזים באמבטיות
חוות דעת:
היה פשוט מדהים!
מקצועי מאד הגיע בזמן ונתן שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניס קוריאקין, ראשון לציון.
משוב: 24/06/2022
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה! מאוד זריז, הגיע מהרגע לרגע ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי מוסרי, ראשון לציון.
משוב: 23/06/2022
תיאור השירות:
החלפת מוט עבור ברז אמבטיה.
חוות דעת:
שחר היה בסדר, היה מקצועי ובא בזמן. עשה עבודה טובה מאד, בחור שירותי מאד, עבד נקי, מהר ומסודר.
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.