החלפת 2 ברזי ניל, 2 ברזים, מושבי אסלה וסיפון, אספקת והתקנת שני כלים סניטרים, איטום רובה במקלחונים וסיליקון בכיור.
חוות דעת:
קודם כל אם אפשר לתת מאה מתוך מתוך עשר אז מאה בכל הקטגוריות, איש מקצועי, רגוע, עמד בלוח הזמנים והגיע בזמן, תיאם איתי את התאריך, הביא את הכלים הסניטרים כדי שלא אצטרך לסחוב ופינק אותי גם במושבי אסלה. ראה שחסר רובה במקלחונים אז עשה גם את זה והיה כיור שהותקן ומי שהרכיב לא הדביק אז שם סיליקון מאוד איכותי, הוא כמובן את הכל עשה לבד עם הסברים מקצועיים ושקיפות מלאה. באמת בכל הקטגוריות מאה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אירנה בוזר, ראשון לציון.
משוב: 14/09/2022
תיאור השירות:
החלפת אסלה ואספקת אסלה חדשה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אני ממליצה מאוד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי כהן, ראשון לציון.
משוב: 08/05/2022
תיאור השירות:
החלפת צינור בין הניקוז לאסלה.
חוות דעת:
מקצועי, רציני, הגיע בזמן, ביצע את העבודה כמו שצריך עם הסברים על התהליך והמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירי פרטוק, ראשון לציון.
משוב: 25/10/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה תלויה.
חוות דעת:
שחר היה בסדר גמור, הגיע מהר ועמד בהצעת המחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניב ד. ראשון לציון.
משוב: 11/10/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה סמויה.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד חזיז, ראשון לציון.
משוב: 25/05/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילה מתחת לאסלה.
חוות דעת:
שחר היה מעולה, אדיב, מקצועי ונחמד, הסביר את הדברים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף זמיר, תל אביב.
משוב: 11/04/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, הביא את אבא שלו שגם אדם נחמד, היה יעיל, זריז והמחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאלה גרסון, תל אביב.
משוב: 18/03/2024
תיאור השירות:
התקנת מושב אסלה.
חוות דעת:
היה מעולה, כתבתי לו ומבחינת זמינות הוא היה זמין ממש מהר והיה לו את המושב החדש כבר יום למחרת. הוא הגיע בדיוק בשעה שתיאמנו, בא, תקתק עבודה והיה נורא אדיב ושירותי. גם היה משהו שונה אצלנו בהרכבה של המושב אז הוא הופתע לרגע וגם את זה הוא סידר בלי דרמה. הוא איש מקסים והכל תוקן סבבה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1748 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.