היה בסדר גמור, תוך דקה פתר את הבעיה ויצא לדרכו, אבל הוא איחר קצת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
אורית פרץ, הרצליה.
משוב: 01/03/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע תוך שעה, סופר שירותי, הסביר והדריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירי ד. הרצליה.
משוב: 07/02/2023
תיאור השירות:
בדיקת סתימה בשירותים והתקנת אסלה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
רונן אשל, הרצליה.
משוב: 25/05/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור הראשי שמוביל למטבח.
חוות דעת:
שחר היה מצוין. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי ריינר, הרצליה.
משוב: 08/05/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
בשעה 6 וחצי התקשרתי בשעה 7 וחצי הגיע הבחור. פתח את הסתימה ונתן טיפים. ציון 10. אין מה לבקש יותר. כן ירבו בעלי שרות ברמה הזאת. היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נעמי מלכה, רמת השרון.
משוב: 19/09/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבריכת גלי בחצר.
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן מ. הרצליה.
משוב: 07/04/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה כיור מטבח.
חוות דעת:
הגיע זמן קצר אחרי הטלפון הראשון, סופר מקצועי, הגיע עם כל הכלים, תפעל במהירות ופתר את הבעיה. גם מאוד חביב ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רון כהן, הרצליה.
משוב: 23/02/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
סופר מקצועי, מאוד נעים ונחמד. הגיע בזריזות וסידר את התקלה בקלילות. אפילו יצא יותר זול מהערכה המקורית שנתן בטלפון. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רביב קרפ, הרצליה.
משוב: 08/02/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ותיקון ברז.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1797 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.