הוא הגיע אלי הביתה ולא היה צריך לעשות יותר מדי, אז הוא גבה רק את עלות הביקור. לדעתי, זה היה יקר מדי, אבל הוא היה בסדר.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
בן א. תל אביב.
אשרור: 09/10/2024
משוב: 02/07/2024
תיאור השירות:
תיקון ברז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השרות היה טוב!
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גיא ויס, תל אביב.
משוב: 08/10/2024
תיאור השירות:
החלפת אטם בברז.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמוץ אר, תל אביב.
משוב: 30/09/2024
תיאור השירות:
אספקת והחלפת ברז במטבח ובשירותים.
חוות דעת:
היה מעולה! לא עשיתי סקר שוק ולכן אני לא יודע איך לדרג את המחיר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה סלמן, תל אביב.
משוב: 29/09/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז מטבח.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיקי ה. תל אביב.
משוב: 18/09/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור במטבח.
חוות דעת:
הכול היה פיקס ובסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפרת נגה, תל אביב.
אשרור: 06/09/2024
משוב: 08/07/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז במקלחת.
חוות דעת:
שחר עשה עבודה טובה והיה מצוין, הוא הגיע בזמן והיה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירי ש. תל אביב.
אשרור: 21/08/2024
משוב: 21/05/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז בשירותים.
חוות דעת:
יצאנו מרוצים!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
רוני מ. תל אביב.
משוב: 14/08/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז גינה במרפסת גג.
חוות דעת:
מומלץ מאוד! היה מקצועי, אדיב ומהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2035 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.