הוא בדק, הציע כמה דברים ולא לקח כסף על הבדיקה. הוא גם התייעץ, רצה להחזיר לי תשובה ודאית ובעיני הוא מאוד הגון.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב יוסף חי, תל אביב.
אשרור: 16/02/2025
משוב: 07/11/2024
תיאור השירות:
תיקון לחץ מים חמים בדירה.
חוות דעת:
אם אתם מחפשים בעל מקצוע בתחום אז תפסיקו פה ותיקחו את שחר. בנאדם ערכי וישר, והלוואי והיו עוד אנשי מקצוע כמוהו. קבע איתי שעה והגיע בזמן, אבחן את התקלה, מצא דרך יצירתית לטפל בה וסיים את העבודה ממש מהר ולקח מחיר הוגן מאוד. בטוח שאצור איתו קשר בפעם הבאה שאצטרך שירותי אינסטלציה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירה מיילור, תל אביב.
אשרור: 30/12/2024
משוב: 14/10/2024
תיאור השירות:
החלפה של ברזי וסיפוני ניאגרה וחוות דעת לגבי בעיית לחץ מים חמים.
חוות דעת:
אני בהחלט אמליץ! מקצועי, מהיר, וגם מאוד אנושי עם רצון לעזור. מחיר לא גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טלי ג. תל אביב.
אשרור: 05/03/2024
משוב: 11/12/2023
תיאור השירות:
בדיקת לחץ מים בברז מטבח.
חוות דעת:
שחר היה אדיב, נחמד, הסביר לי את כל התהליך ומה הוא עושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתן נוי, תל אביב.
משוב: 25/12/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור של אמבטיה, תיקון לחץ מים חמים בשני ברזים והחלפת ברז אמבטיה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצוין. הוא הגיע מהר ובזמן, היה אדיב, נחמד, מאוד אינפורמטיבי והסביר מה הוא עושה. המחיר שלקח היה סבבה בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנה מונק, תל אביב.
משוב: 30/06/2022
תיאור השירות:
התקנת ניאגרה, החלפת צנרת מים ותיקון לחץ מים בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, נחמד, הגיע מהר והיה הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זיווה טל, תל אביב.
משוב: 04/11/2021
תיאור השירות:
הגברת לחץ מים באמבטיה ובברזים.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב! היחס שלו אלינו, ההתנהגות שלו היו מעולים, המחיר שהוא לקח היה סביר והוא היה בסדר גמור בהכול :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בוב קליימן, תל אביב.
אשרור: 29/03/2021
משוב: 28/01/2021
תיאור השירות:
התקנת מעקפים להגברת לחץ מים.
חוות דעת:
הוא נתן שרות מצוין, ממש יצא צדיק! אני קצת מבין באינסטלציה והוא היה מאד הוגן וחיפש את הפתרון שהכי משתלם בשבילי ולא ממה ירוויח יותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביטל גרושקובסקי, מזכרת בתיה.
משוב: 31/03/2025
תיאור השירות:
החלפת ברזים והגברת לחץ מים.
חוות דעת:
הזמנתי כדי להחליף את הברזים בדוש ולהגביר לחץ מים (עם דגש על הגברת הלחץ). הוא עשה ניקוי לצנרת מחלודה, לא היה מאוד מלוכלך והלחץ מים השתפר בממש מעט; האמת שאני לא בטוח שאני מרגיש את השינוי. הוא אמר שמשאבה לא כדאי לשים כי הצנרת שלי עלולה להינזק ושזה מה שאפשר לעשות. כמובן שאני מבין שלא תמיד אפשר לשפר לחץ, אבל קיוויתי ליותר.
איכות
7
מחיר
6
זמנים
10
יחס
8
7
כללי
דליה גת, פתח תקווה.
אשרור: 09/09/2024
משוב: 10/07/2024
תיאור השירות:
הגברה של לחץ מים במקלחת.
חוות דעת:
שירות מצוין! עשה עבודה מצויינת ולא עזב עד שפתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2206 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.